2014. február 2., vasárnap

Ismeretterjesztő Liga : Csatajelentés : Cygnar vs Orboros

Szeretnék csatabeszámolót írni, hatalmas játékon vagyunk ma túl Shaba-val.

pStryker vs. Grayle 42 pont. 

Csabi listája: Stryker+squire+lancer+charger. BE, Arlan, journeyman, gunmagek+hunter, szerelő osztag, B13. versus grayle+ghetorix,feral,2xszem,argus. nuala és a lányok + lord of the fist.
Nagyon izgalmas első körben volt részem. Csabi kezdése után a BE takarásába megállt Strykerrel ki rakta az upkeep spelleket. És ekkor jött az izgalom  feral spedet kért és pusholt 1"-et a Lordon, majd Grayle kirakta a storm ragert a lordra és begrohamozta a BE-t, ami persze túl messze volt, de így bekerültem egy hegy mögé. Argus kirakta az animust a lordra, aki előre sétált és így a push után lőtávba került a BE. Csabi szerencséjére a Blur megvédte a BE-t találattól és Warcastert a CK-tól  ezután elkezdődött a csata, jobb oldalon nuala és a blood trackerek előre törtek és feltartották a B13at, chargert, lancert. Argust felfuttatam a zászlóra és írtam egy pontot. Csabi folytatta a harcot, featezett, megölte a feralt, leszedte a lányok felét. megsebezte a többi warbeastet. Szerencsétlenségére 4,5"re állt meg a zászlótól így írtam még egy pontot. Ezután levertem a huntert aki a lányok prédája volt, Csabi jól bujtatta, viszont az új préda választás után a lányok hatékonyan visszaverték a jobb odlat és Stryker komolyan fenyegtve volt  Megöltem még két druidát és írtam egy újabb controlpontot. Feat köröm volt, mindenki Stealthet kapott, Csabi így nem tudott lőni rám effektíven, és a zászlóra sem tudott elég erőforrást mozgósítani. Így Grayle kimozgott a biztos fedezékéből, ami ekkor a két zászló közötti erdő volt, leütötte a két druidát, akit contest miatt küldött oda, majd sprinttelt és dominálta két pontért, így 5-0ra megnyertem. Nagyon tetszik az új frakcióm, tele van kombinációs lehetőséggel, és ma olyat tettem, amit még eddig soha! Pusholtam 1"-ért 
Még egyszer köszönöm Neked Csabi, nagyon jó meccs volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése