2014. február 13., csütörtök

Ismeretterjesztő Liga : Battrep : Castorp ( Retribution ) vs Carlos ( Cryx ) második felvonás

A második meccsre Dávid öltözőbe küldte hegyes fülű vezérét, viszont a kalózvonalat nem dobta ki teljesen. Változatlan listámnak ezúttal Terminussal kellett farkasszemet néznie.

Íme a Cryx lélekvadászok:

Terminus
Harrower
Nightwretch
Helldiver
Revenant Crew + WA
Rev Cannon
Captain Rengrave
Pistol Wraith
Skarlock Thrall

Bár térfelet cseréltünk, a küldetés maradt ugyanaz, mégis eléggé másképp zajlott ez a meccs. Először is: végig sikerült viszonylag jól helyezkednem (leszámítva az utolsó pár percet), plusz a második köröm végére lelőttem Dávid seregének 75%-át. Az első körben még „csak” a Harrower ment a levesbe a Snipe-nak és MSHF-nek köszönhetően, a második körben azonban a feat és az irdatlan lőtávok a teljes gyalogságot múlt időbe tették. És bár igaz, hogy Dávid elég harmatosan dobálta a Tough-okat, azért a 25+ boostolt lövés bárkinek fájt volna.

Ellenfelem ekkor már komolyan hangot adott nemtetszésének, de én pontosan tudtam, hogy Terminus önmagában is elég kemény ellenfél a listámnak. Jött is a feat, de szerencsére „csak” 6-7 lelket tudott begyűjteni a szárnyas fenevad. Cserébe az MSHF osztag testületileg megfutott. Sebaj, a következő köröm egyébként is a menekülésről szólt. Lelőttem még az arc node-ot és tettem pár sebet a Helldiverbe, majd fedezékbe húzódva vártam az ellencsapást. A Magisterrel (aki egyébként mindkét meccsen aranyat ért a Discordiával együtt) még pusholnom és knock downolnom is sikerült Terminust. De még ez is kevés volt ahhoz, hogy áldozatok nélkül ússzam meg az ellenrohamot. Eredmény: Terminus gyűjtött 5 lelket, és 5 fókuszon, egy fal mögött kempelve várta, hogy mit teszek.

Ördögi tervem hamar körvonalazódott, csak a saját figuráim, illetve a tereptárgyak akadályoztak benne. A Discordiát ugyanis túl messzire húztam vissza, az objektíva mögé, Ravynnak pedig útban voltak az Invictorok. De az MSHF unit szerencsére összeállt, úgyhogy további fogócska helyett rámentem a caster killre. Adtam egy fókuszt a jacknek (sajnos az Arcanist ekkor már halott volt), az Invictorok készségesen arrébb baggyogtak, majd Ravyn mozgatta Discodiát, kirakott magára egy Vortex of Destructiont, és berohamozta Terminust, akit természetesen elhibázott (bár ekkor még azt hittem, ez nem számít). Majd jött a jack, lefejelte a szárnyas kalózkirályt, az MSHF pedig elkezdett lövöldözni boostolt damage rollokkal. És jöttek is a számok! Bár Terminus még földön fekve, fókuszkemp ignorálásával is kemény dió, sikerült öt-hat Mage Hunterrel nullára lőnöm. Ekkor azonban Dávid kézbe kapta a kockáját és elkezdett Tough-okat dobni. Zsinórban hármat! A megmosolyogni való kockaparádé után a Destor Thane még megpróbálkozott egy rohammal, de asszem eggyel lecsúszott Terminus páncéljának átütéséről, aki a következő körben felugrott, könnyedén megrázta magát, majd egyetlen jól irányzott csapással kettészelte Ravynt. Kiváló meccs volt, köszi!

A RoS pedig nagyon bejön, és végre én is ligázhatok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése