2014. február 5., szerda

Ismeretterjesztő Liga : Battrep : Castorp ( Retribution ) vs Carlos ( Cryx )

Ha már mindenki új sereget próbálgat, én is félretettem kicsit a Cryxet, és inkább a Retribution vérszomjas elfjeit küldtem ringbe Dávid szellem- és zombihordája ellen. Mindjárt az első meccsen egy valódi történelmi összecsapásnak lehettünk tanúi, hiszen Ravyn azt a feladatot kapta, hogy egy fajtársának mutassa meg, merre lakik az úristen. Bár épp eGoreshade-et nem kellett nagyon útba igazítani, hiszen őelfajzottsága korábban nem átallott rátámadni Nyssorra, ami érthető módón eléggé zabossá tette Ios lakóit.

A seregek:

eGoreshade
Slayer
Bane Thralls (min)
Blackbane’s Ghost Raiders
Tartarus
Bloat Thrall
Pistol Wraith
Saxon Orrik
Wrong Eye & Snapjaw

Ravyn
Discordia
MSHF + UA
Invictors + UA
Destor Thane
Mage Hunter Assassin
Magister
Arcanist

A meglehetősen alkalminak tűnő Cryx felállásról hamar kiderült, hogy tulajdonképpen szinte teljesen Retri-biztos, mivel a lista 97%-a ilyen vagy olyan módon immunis volt a lövésekre. Egyedül a Discordiában bízhattam, aki nemcsak a stealth-et ignorálja gyilkos spray támadásával, hanem még mágikus is! Tudtam, hogy a jack jó pozícionálásán áll vagy bukik a meccs. És igazam lett.

Into the Breach-et nyomtunk, de a küldetés végül nem sok vizet zavart. Rövid összefoglalás: Dávid inkább a zónához, én inkább a zászlóhoz pozícionáltam magam. Nyertem a kezdést. Mivel tudtam, hogy a szellemkalózok hamar bekötnek majd, egy korai feat és Snipe segítségével elkezdtem lelőni azt a kevés figurát, amit az MSHF-fel bántani tudtam. Úgyhogy ment a levesbe a Slayer és a Bloat Thrall is. Utóbbi elég szerencsétlen pozícióban, a sereg közepén héderelt, Dávid pedig kíméletlenül szórta a hatosokat, aminek eredményeképp Tartarus és eGoreshade is kb. fele életerőn várta a folytatást. Discot a Magister és Locomotion segítségével hoztam helyzetbe, majd lefújtam két kalózt meg a Pistol Wraith-et is. Valszeg kaszálhattam volna jobban is, de a solo kiiktatásának jobban örültem. A Mage Hunteremet viszont elfelejtettem mozgatni az első körben, a másodikban pedig rossz helyre futtattam, így hamar meg is zabálták a krokik (a helyezkedéssel egyébként az egész meccsen gondjaim voltak, a Destor Thane végig az asztal rossz oldalán szerencsétlenkedett, és Ravyn sem tudott igazából kiszakadni az objektíva & linear obstacle & saját large base-ek Bermuda-sokszögéből.

Dávid megtorlása nem maradt el, de az MSHF állta a sarat, bár a jelenlétem a zónában erősen legyengült. Szerencsémre nem indult be a nagyüzemi hullaidézés, ami a Cryx lista másik erőssége lett volna, mert csak egy-egy kalóz és Bane Thrall került fel a pályára ellenfelem körében. Ezután jött Disco, és végzett Tartarussal, így a lista reprodukciós képessége még tovább csökkent, cserébe a zónát tartó (és az egész játék alatt semmit sem csináló) Invictorokból lett krokieledel. eGoreshade be is szambázott a zóna közepére, már előre készülve a pontírásra. Ekkor azonban jött a Disco 3 fókusszal, és stealth ide vagy oda, egy kövér 6-6-5-ös dobással lefújta a pályáról az elfgyalázót. Mindketten döbbenten álltunk az eredmény fölött, hiszen én eredetileg csak az útban lévő figurákat akartam eltűntetni… Mindegy, a váratlanul jött öröm kárpótolt korábbi taktikai bénázásaimért (igaz, első játék volt egy új sereggel).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése