2017. október 7., szombat

WTC beszámoló, harmadik rész, meccsek 2/2

Harmadik kör

1-1-es állásnál még mindig nincs semmi veszve, ugye? Hát itt még mindig veszélyes terepen mozogtunk mert mér bármilyen erős csapattal összekerülhettünk és így is lett.
Jöttek a szuper kedves kanadaiak és elég csúnyán elvertek bennünket :)
A kép elég beszédes, én egy nagyon kellemetlen Retribution lista ellen tettem föl Kallus2-őt. Mint kiderült a kedvenc otthoni ellenfele sokszor hozta már ellene, így kitapasztalta a tudását. Én sem tudtam neki nagyon érdekeset mutatni, lassan felőrölte a seregem a két Battle Enginejével és az alabárdosokkal. Vagyis az alabárdosokat nagyrészt leöltem mire sok bajt okoztak volna, de addigra az én seregem is elfogyott.

Ez volt az első nap vége és ugyanúgy álltunk mint tavaly ahol 1-2-vel zártuk az első napot. Még mindig meg tudtuk csinálni a tavalyi eredményt és még javítani tudtunk rajta ha szuper ügyesek vagyunk.

Másnap reggel jött az újrabb sorsolás.

Negyedik kör

Kaptunk egy finn csapatot és bizakodtunk mert tavaly is nyertünk a második számú csapat ellen, szóval miért ne nyernénk most is.
Ellenfelem újra Retributiont hozott és én már előre elkönyveltem magamban hogy ugyanúgy szívás lesz a dologból mint a kanadaiak ellen, de nem az lett.
A serege amúgy nagyon erős volt, és rendes harcban egyszerűen nem tudtam volna legyőzni a Colossált és a jackeket. Szerencsére a Scenario olyan volt amiben én nagyon szépen tudtam írni a pontokat, így bekucorodtam egy erdő mögé és vártam hogy Feateljen amit meg is tett. A feat körében nem tudtam semmit sem megölni, így inkább rámentem a maximális mennyiségű pontírásra és pár csatamágust kipucoltam az ő oldalán, valamint a Scythanomat feláldoztam hogy megöljön még pár gyalogost és helyben tartsa a következő körben a jackjeit.
A vége a meccsnek az lett hogy összesen csak 2 killpontom volt, egy szem szerelőből és 6-1-re megnyertem Scenarioval a meccset.
Zagi mellettem vesztett, így 1-1 volt az állás. Itt azt hittem vesztünk végül, Wolfi jelezte hogy szívás van Sorshával Cephalyx ellen, Csabi szenvedett Convergence ellen, Árpi is az utolsó pillanatig elhúzta a Skorne elleni meccset.
A végén viszont a dominók mind úgy dőltek el hogy nekünk volt jó. Csabi megölte a Convergence Castert, Wolfi bejátszotta Sorshát Thexusra és pár csapással kivégezte. Megvolt a kör, mindenki fellélegezhetett, de Árpi csak játszott, csak játszott, és a végén 13-8-ra megnyerte a skornes meccset.

Ezen a ponton újra visszatértünk a tavalyi pályára ahol pont a második napon kezdett felívelni a dolog.

Ötödik kör


Itt volt a lehetőség hogy beállítsuk a tavalyi eredményt, viszont volt két Grymkin is az ellenfélnél és hát az lehet hogy fix loss. Itt végignézve a csapaton voltunk Zagi és én akik annyira nem remekeltünk és úgy próbáltam alakítani a meccseket hogy mi kapjuk a Grymkineket, ha már úgyis bukunk, ne kavarjunk be a két Khadornak és Egonnak akik kezdtek nagyon belejönni.
Végül a Grymkin meccseink sokkal jobbak lettek mint hittük volna, Zagi megölte az egész sereget, csak az idejét elvette a sok ismeretlen dolog ami szembejött, a sok rákérdezés, és a helyszínen improvizálás. Az én meccsem Kallus2-vel elég jóra sikerült a Child ellen, bár az ellenfelem ügyesebb volt és lassan felőrölt, de nem olyan könnyen mint hittem volna. Végül pólót cseréltünk a sráccal, úgyhogy lett egy szép ausztrál pólóm is :)
A többiek profin hozták a meccsüket az ismert frakciók ellen, így 3-2-vel álltunk az ötödik kör végén, ami pont úgy történt mint tavaly. 
Újra megvolt a lehetőség fölmenni 4-2-re !

Hatodik kör, első felvonás

Hatodik kör, ellenfelünk Poland Warriors, az egyik nem szuper erős csapat, Martin elmondása alapján. Lepacsiztunk, és elkezdtük a párosítást gyorsan mivel itt a szervezők már szigorúan kívánták büntetni az időhúzást, a repülőket meg el kellett érni.
Már két asztalt lepárosítottunk amikor jött egy bíró hogy állj! Kiderült hogy a párosítást megváltoztatták mivel két ameriai csapat játszott volna egymással, így minket szétszedtek és egy-egy amerikai csapattal összepárosítottak.
A lengyelek hagytak nekünk és üveg vodkát és jószerencsét kívántunk egymásnak :)

Hatodik kör, második felvonás

Az eredmény magáért beszél és mégsem. Csabi aki az első nap minden meccsét elvesztette, a második nap mindet megnyerte, nem tudott hibázni.
Wolfi meccsén az ellenfele egy "preciz" mérés során picit odébb pöckölte a warcasterét, így a Butcher3 fenyegetési távjából szerencsésen kikerült. Wolfi itt elvesztette a fejét, és miután a bíró sem tudott a szitun segíteni ( meg lehet nem is nagyon akart ), lassan elvesztette a meccsét amit még azon a ponton meg tudott volna nyerni ( Egon szerint ).
Zagi meccséről nem tudok sok mindent elmondani, de elég gyorsan vége lett.
Egon egy szörnyű meccset játszott Tom Guannal ahol Tom szuper mázlis volt és bedobott egy csomó kritikus Blindet 2! kockán a Battle Enginekre.
Az én meccsemet pedig azóta is újra lejátszom a fejemben szinte minden nap, pedig már eltelt két hét azóta. Lylyth3 vs Stryker1, nagyon szépen indult.
Első körben felfutottam, ő is felfutott és featelt. Blessed Angeliuszokkal sikerült 1-1 Armor piercingel kb 20 sebet beleverni a feates Hurricaneba ami azért elég jó. Az ő körében kb egy Angeliust vesztettem. Az én körömben a Scythean megölte a Colossálját és itt elkezdtem olyan hibákat véteni amiket azóta is naponta megbánok. A lényeg hogy Lylythel Wind Wallal végig meg tudtam volna védeni a seregem és lassan megölni az övét. Ehelyett túl sok mindent akartam csinálni és szétszórtam a seregem, a két Battle Engine pedig lassan leszedte a beastjeimet. Még így is nyertem volna CP-vel a 7. kör végén, ha nem felejtem el hogy a Wind Wall pontosan mit is csinál. Így az egyik Battle Engine két körön át lőtte Lylythet Wind Wallban és nekem a szemem sem rebbent.
Így a végén vesztettem Casterkillel, de egy nagyon agyalós szuper meccs volt amilyet már nagyon régen játszottam.

Végszó

A WTC újra szuper volt. Nagyon jól éreztem magam végig, de előtte, és utána is mindig arra gondolok hogy ezzel a játék szinttel amin most vagyok egyszerűen nem tudok úgy teljesíteni hogy a csapatot ne húzzam le. Jövő WTC-ig nem hiszem hogy tudok javítani a rutinomon, pedig Varsóba egyszer el akartam jutni.
Mindenkit arra buzdítok hogy menjen el a 2018-as WTC-re Varsóba, ha pénzügyileg meg tudja magának engedni. Ha a játéktudás még nincs meg, nem probléma mert így is jókat tud játszani és az élmény és a közösség egy életre megmarad, valamint jó eséllyel köttetnek életre szóló barátságok.

WTC beszámoló, harmadik rész, meccsek 1/2

Szombat reggel vannak a WTC legizgatottabb pillanatai, ahol még bármi lehetséges, és még mindenki optimistán tekint a jövőbe. Mi is így tettük és a reggeli után türelmetlenül vártuk a sorsolást.

Első kör

Azt kell mondjam hogy szerencsés kezdésünk volt, az egyik görög csapatot kaptuk, reményeink szerint a gyengébbet. Később kiderült hogy lehet ez volt az erősebbik.
Lepárosítottuk saccra a meccseket, ilyenkor néha azért előjönnek matchup preferenciák miszerint ne add a Menothot meg hogy a Skorne vajon mire képes a januári buff óta.
Egon stabilan szétlőtte a Menothot, a többi meccsen pedig elég nagy küzdelem alakult ki. Illetve én még relatíve könnyen nyertem a Légió ellen mivel Kallus2-őt magam is játszom, valamint a kockáim erősen megtámogattak és olyan aktivációim voltak ahol a Helion 3 Raptort sprézett halálra, egyet pedig 1 Woundon hagyott. ( 7-re talál, 8-ra öl, 2 kocka, sima ügy )


A kört így hoztuk 3-2-re és újra olyan optimisták voltunk mint a múlt WTC végén. Lám tud a csapat és ugyanúgy győztünk az első körben mint tavaly.

Második kör


Második körben megkaptuk azt az angol csapatot ahol a híres Norbert Brunhuber is játszott és még fel is kerültünk a videó stream asztalra, így élőben nézhette mindenki a csodás játékunkat :)
Itt már volt egy Grymkin játékos és Csabi kapta mert ő már egyszer játszott egy meccset ellenük.
Én magam Norbertet kaptam és igazából bizakodtam, mert Norbert ügyes de messze nem verhetetlen. Ez a meccs során be is bizonyosodott ahol újra Lylyth3 at játszottam Vlad1 5 jack és sok rakétás Winter Guard ellen.
A meccs megnézhető a youtuben, itt :


Az eredmény pedig itt látható...sajnos nagyon elrontottam azt hogy kivel kit támadok és szétszórtam az erőimet. Ezt a meccset így is majdnem megnyertem órával, ellenfelemnek csak 1,5 perce maradt, de nem ezen kellett volna múljon.
A csapat így elvesztette a második kört és az álmaink szertefoszlottak, de reménykedtünk abban hogy majd a harmadik körben bosszút állunk.

2017. szeptember 7., csütörtök

RENdezvény szeptember 17-én

Szeptember 17-én megrendezésre kerül a
RENdezvény
2017-es Masters formátumban
  • Helyszín: Gép-Ház klub, 1082 Budapest, Kisfaludy u. 28/a (bejárat a Nap utca felől)
  • Nevezési díj: 2500 Ft, ami átutalással lehet küldeni (Mile Csaba, 11773133-00441555) vagy személyesen át lehet adni, illetve a Gép-Házban befizetni (utóbbiról Jézustól kapok majd visszajelzést).          
    Az egyes Kazuár versenyek győztese (K22-től kezdve), illetve a 75 pontos versenyek utolsó helyezettje, egy alkalommal félárú belépőt nyer. Kérem, aki a nevezési kedvezményt érvényesíteni szeretné, az jelezze a nevezéssel együtt.
  • Résztvevők száma: legalább 7, legfeljebb 32 fő.
  • Jelentkezési és befizetési határidő: 2017. szeptember 14. csütörtök éjfél. Amennyiben eddigre összejön a minimális létszám, lehetőség nyílik a helyszíni nevezésre.
  • Beugró nevezés: egy játékosnak lehetősége van arra, hogy beugróként nevezzen. Ekkor nem kell nevezési díjat fizetnie, viszont nem számít bele a minimális létszámba, és ha rajta kívül páros számú játékos jön el, akkor nem tud részt venni a versenyben. A leggyorsabban így nevező játékos kapja a lehetőséget.
  • Lebonyolítás: 2017-es Masters szabályok szerint, kivéve, ahol ebben a kiírásban más szerepel (ekkor a kiírás érvényes). Legfeljebb négy kör, a résztvevők számától függően, illetve amíg nincs egyértelmű győztes (tehát, ha három kör után csak egyvalaki áll veretlenül, akkor a verseny az ő győzelmével ér véget).
  • Sakkóra: 60 perc/oldal, felpakolás órára. Minden körben lesz hivatalos óra indítás. A kör ezután 130 perccel véget ér, ha eddig nem fejeződött be egy mérkőzés, ott döntetlen az eredmény. Az órát csak a bíró állíthatja meg.
  • A fordulók során a párosítások az azonos számú győzelemmel rendelkezők között véletlenszerűen kerülnek kialakításra. A verseny végén SoS > CP > KP segít meghatározni a sorrendet.
  • Minden játékos két 75 pontos listával nevezhet. Mindkét listát játszani kell (D&C1), kivéve, ha csak három forduló van (ekkor D&C0).
  • ADR van.
  • Karakter megkötés nincs.
  • Festettségi követelmény nincs, de a figurák legyenek korrektül összerakva. Front arc legyen felfestve, ellenkező esetben kétes helyzetben az ellenfél dönt a facingről.
  • Proxy: minden listában legfeljebb három egyedi modell (pl. caster, battle engine, jack) és legfeljebb egy unit helyettesíthető, továbbá azok a unitok, amik csak egy upgrade kitben térnek el egymástól (pl. Iron Fang Pikemen -> Black Dragons; Stormguard Infantry -> Silver Line Stormguard), nem számítanak bele ebbe a korlátba. Kérlek, az alábbiakat vegyétek figyelembe:
    - egy bizonyos típusú modellt csak azonos típusú modell helyettesíthet (pl. colossal/gargantuan, warjack, warbeast);
    - a proxy modell is legyen korrektül összerakva és a front arc legyen felfestve;
    - a proxy modell ne legyen ugyanolyan, mit a seregben már megtalálható, nem proxy modell;
    - a proxy legyen egyértelműen megjelölve.
  • Díjazás: a verseny győztese, a legtöbb Control Pontot szerző, valamint a saját órája szerint leggyorsabb Caster Killt összehozó játékos kerül díjazásra, illetve van vigaszdíj. A díjak nem kerülnek együtt kiosztásra, tehát pl. ha a győztes gyűjtötte a legtöbb CP-t, akkor a következő legtöbb CP-t gyűjtő kapja a díjat. Egyenlőség esetén a versenyen jobb helyezést elérő játékos kapja a díjat.
  • Az első három helyezett oklevelet kap.
Időbeosztás:
9:00 – 9:30:                megérkezés, regisztráció, seregek előpakolása
9:30 – 11:40:              első kör
11:40 – 12:00:            szünet, átpakolás a következő asztalra
12:00 – 14:10:            második kör
14:10 – 14:30:            szünet, átpakolás a következő asztalra
14:30 – 16:40:            harmadik kör
16:40 – 17:00:            szünet, átpakolás a következő asztalra
17:00 – 19:10:            negyedik kör
19:10 – 19:30:            összesítés, eredményhirdetés, elpakolás

2017. április 3., hétfő

RENdezvény május 14-én

Május 14-én megrendezésre kerül a
RENdezvény
2016-os Masters formátumban

  • Helyszín: Gép-Ház klub, 1082 Budapest, Kisfaludy u. 28/a (bejárat a Nap utca felől)
  • Nevezési díj: 2500 Ft, ami átutalással lehet küldeni (Mile Csaba, 11773133-00441555) vagy személyesen át lehet adni, illetve a Gép-Házban befizetni (utóbbiról Jézustól kapok majd visszajelzést).          
    Az egyes Kazuár versenyek győztese (K22-től kezdve), illetve a 75 pontos versenyek utolsó helyezettje, egy alkalommal félárú belépőt nyer. Kérem, aki a nevezési kedvezményt érvényesíteni szeretné, az jelezze a nevezéssel együtt.
  • Résztvevők száma: legalább 7, legfeljebb 32 fő.
  • Jelentkezési és befizetési határidő: 2017. május 8. hétfő éjfél. Amennyiben eddigre összejön a minimális létszám, lehetőség nyílik a helyszíni nevezésre.
  • Beugró nevezés: egy játékosnak lehetősége van arra, hogy beugróként nevezzen. Ekkor nem kell nevezési díjat fizetnie, viszont nem számít bele a minimális létszámba, és ha rajta kívül páros számú játékos jön el, akkor nem tud részt venni a versenyben. A leggyorsabban így nevező játékos kapja a lehetőséget.

  • Lebonyolítás: 2016-os Masters szabályok szerint, kivéve, ahol ebben a kiírásban más szerepel (ekkor a kiírás érvényes). Legfeljebb négy kör, a résztvevők számától függően, illetve amíg nincs egyértelmű győztes (tehát, ha három kör után csak egyvalaki áll veretlenül, akkor a verseny az ő győzelmével ér véget).
  • Sakkóra: 60 perc/oldal, felpakolás órára. Minden körben lesz hivatalos óra indítás. A kör ezután 130 perccel véget ér, ha eddig nem fejeződött be egy mérkőzés, ott döntetlen az eredmény. Az órát csak a bíró állíthatja meg.
  • A fordulók során a párosítások az azonos számú győzelemmel rendelkezők között véletlenszerűen kerülnek kialakításra. A verseny végén SoS > CP > KP segít meghatározni a sorrendet.
  • Minden játékos két 75 pontos listával nevezhet. Mindkét listát játszani kell (D&C1), kivéve, ha csak három forduló van (ekkor D&C0).
  • ADR van.
  • Karakter megkötés nincs.
  • Festettségi követelmény nincs, de a figurák legyenek korrektül összerakva. Front arc legyen felfestve, ellenkező esetben kétes helyzetben az ellenfél dönt a facingről.
  • Proxy: minden listában legfeljebb három egyedi modell (pl. caster, battle engine, jack) és legfeljebb egy unit helyettesíthető, továbbá azok a unitok, amik csak egy upgrade kitben térnek el egymástól (pl. Iron Fang Pikemen -> Black Dragons; Stormguard Infantry -> Silver Line Stormguard), nem számítanak bele ebbe a korlátba. Kérlek, az alábbiakat vegyétek figyelembe:
    - egy bizonyos típusú modellt csak azonos típusú modell helyettesíthet (pl. colossal/gargantuan, warjack, warbeast);
    - a proxy modell is legyen korrektül összerakva és a front arc legyen felfestve;
    - a proxy modell ne legyen ugyanolyan, mit a seregben már megtalálható, nem proxy modell;
    - a proxy legyen egyértelműen megjelölve.

  • Díjazás: a verseny győztese, a legtöbb Control Pontot szerző, valamint a saját órája szerint leggyorsabb Caster Killt összehozó játékos kerül díjazásra, illetve van vigaszdíj. A díjak nem kerülnek együtt kiosztásra, tehát pl. ha a győztes gyűjtötte a legtöbb CP-t, akkor a következő legtöbb CP-t gyűjtő kapja a díjat. Egyenlőség esetén a versenyen jobb helyezést elérő játékos kapja a díjat.
  • Az első három helyezett oklevelet kap.

Időbeosztás:
9:00 – 9:30:                megérkezés, regisztráció, seregek előpakolása
9:30 – 11:40:              első kör
11:40 – 12:00:            szünet, átpakolás a következő asztalra
12:00 – 14:10:            második kör
14:10 – 14:30:            szünet, átpakolás a következő asztalra
14:30 – 16:40:            harmadik kör
16:40 – 17:00:            szünet, átpakolás a következő asztalra
17:00 – 19:10:            negyedik kör
19:10 – 19:30:            összesítés, eredményhirdetés, elpakolás

REndezvény április 14-én

Április 14-én megrendezésre kerül a
RENdezvény
2016-os Masters formátumban
  • Helyszín: Gép-Ház klub, 1082 Budapest, Kisfaludy u. 28/a (bejárat a Nap utca felől)
  • Nevezési díj: 2500 Ft, ami átutalással lehet küldeni (Mile Csaba, 11773133-00441555) vagy személyesen át lehet adni, illetve a Gép-Házban befizetni (utóbbiról Jézustól kapok majd visszajelzést).          
    Az egyes Kazuár versenyek győztese (K22-től kezdve), illetve a 75 pontos versenyek utolsó helyezettje, egy alkalommal félárú belépőt nyer. Kérem, aki a nevezési kedvezményt érvényesíteni szeretné, az jelezze a nevezéssel együtt.
  • Résztvevők száma: legalább 7, legfeljebb 32 fő.
  • Jelentkezési és befizetési határidő: 2017. április 10. hétfő éjfél. Amennyiben eddigre összejön a minimális létszám, lehetőség nyílik a helyszíni nevezésre.
  • Beugró nevezés: egy játékosnak lehetősége van arra, hogy beugróként nevezzen. Ekkor nem kell nevezési díjat fizetnie, viszont nem számít bele a minimális létszámba, és ha rajta kívül páros számú játékos jön el, akkor nem tud részt venni a versenyben. A leggyorsabban így nevező játékos kapja a lehetőséget.
  • Lebonyolítás: 2016-os Masters szabályok szerint, kivéve, ahol ebben a kiírásban más szerepel (ekkor a kiírás érvényes). Három kör.
  • Sakkóra: 60 perc/oldal, felpakolás órára. Minden körben lesz hivatalos óra indítás. A kör ezután 130 perccel véget ér, ha eddig nem fejeződött be egy mérkőzés, ott döntetlen az eredmény. Az órát csak a bíró állíthatja meg.
  • A fordulók során a párosítások az azonos számú győzelemmel rendelkezők között véletlenszerűen kerülnek kialakításra. A verseny végén SoS > CP > KP segít meghatározni a sorrendet.
  • Minden játékos két 75 pontos listával nevezhet. D&C 0.
  • ADR van.
  • Karakter megkötés nincs.
  • Festettségi követelmény nincs, de a figurák legyenek korrektül összerakva. Front arc legyen felfestve, ellenkező esetben kétes helyzetben az ellenfél dönt a facingről.
  • Proxy: minden listában legfeljebb három egyedi modell (pl. caster, battle engine, jack) és legfeljebb egy unit helyettesíthető, továbbá azok a unitok, amik csak egy upgrade kitben térnek el egymástól (pl. Iron Fang Pikemen -> Black Dragons; Stormguard Infantry -> Silver Line Stormguard), nem számítanak bele ebbe a korlátba. Kérlek, az alábbiakat vegyétek figyelembe:
    - egy bizonyos típusú modellt csak azonos típusú modell helyettesíthet (pl. colossal/gargantuan, warjack, warbeast);
    - a proxy modell is legyen korrektül összerakva és a front arc legyen felfestve;
    - a proxy modell ne legyen ugyanolyan, mit a seregben már megtalálható, nem proxy modell;
    - a proxy legyen egyértelműen megjelölve.
  • Díjazás: a verseny győztese, a legtöbb Control Pontot szerző, valamint a saját órája szerint leggyorsabb Caster Killt összehozó játékos kerül díjazásra, illetve van vigaszdíj. A díjak nem kerülnek együtt kiosztásra, tehát pl. ha a győztes gyűjtötte a legtöbb CP-t, akkor a következő legtöbb CP-t gyűjtő kapja a díjat. Egyenlőség esetén a versenyen jobb helyezést elérő játékos kapja a díjat.
  • Az első három helyezett oklevelet kap.
Időbeosztás:
9:00 – 9:30:                megérkezés, regisztráció, seregek előpakolása
9:30 – 11:40:              első kör
11:40 – 12:00:            szünet, átpakolás a következő asztalra
12:00 – 14:10:            második kör
14:10 – 14:30:            szünet, átpakolás a következő asztalra
14:30 – 16:40:            harmadik kör
16:40 – 17:00:            összesítés, eredményhirdetés, elpakolás

2017. február 27., hétfő

Háromfős Warmachine/Hordes csapatverseny a H.É.T-en

Március 25-én megrendezésre kerül
a H.É.T keretein belül már szokásosnak mondható
Warmachine/Hordes csapatverseny
2016-os Steamroller formátumban

  • Helyszín: Székesfehérvár, Vállalkozói Központ
    https://www.google.com/maps/d/viewer?ll=47.187831%2C18.452514&spn=0.004375%2C0.008583&hl=hu&msa=0&z=17&source=embed&ie=UTF8&mid=1Fj40mgoxuqXyGNl1kKUw-mPpTZA
  • Háromfős csapatok jelentkezését várjuk. Kérem, hogy minden csapat válasszon egy csapatkapitányt, aki a befizetésért és az adminisztrációért felelős. A csapatnak adjatok nevet is!
  • Nevezési díj: 6000 Ft, amit átutalással lehet küldeni (Mile Csaba, 11773133-00441555) vagy személyesen is át lehet adni, illetve a Főnixcsarnokban befizetni (utóbbiról Egontól kapok majd visszajelzést, ekkor tekintem érvényesnek a befizetést).      
  • Jelentkezési és befizetési határidő: 2017. március 20. hétfő. Listákat nem kell előre leadni.
  • Résztvevők száma nincs korlátozva. Amennyiben páratlan számú csapat jelentkezik, lesz beugró csapat.

  • Lebonyolítás: 2016-os Steamroller szabályok szerint; 3 kör.
  • A kör elején, a két csapat tesz kezdeményező dobást. A győztes eldönti, hogy A vagy B csapat szeretne lenni. Ezután A csapat kiválasztja az egyik tagot (A1). B csapat választ két tagot, akik közül az A csapat választ, melyikük lesz A1 játékos ellenfele (B1). B1 játékos kiválasztja, a három rendelkezésre álló asztal közül melyiken játszik. A fennmaradó két párosítást B csapat dönti el, a maradék asztalok kiosztását ezután A csapat határozza meg.
  • A scenariok az egyes asztalokon előre meg vannak határozva, a verseny során nem változnak. Egy csapat minden tagja ugyanazokat a scenariokat játssza az egyes körökben.
  • Sakkóra: 60 perc/oldal, felpakolás nem órára megy.
  • Minden körben lesz hivatalos óra indítás. Az órát csak a bíró állíthatja meg. A kör a hivatalos indítás után 150 perccel véget ér (ebbe a párok kialakításának és az esetleges óra leállításoknak is bele kell férnie), ha eddig nem ért véget egy mérkőzés, ott döntetlen az eredmény. Amennyiben emiatt a két csapat egyenlő eredménnyel végez egy összecsapásban, akkor a csapatok eredménye is döntetlen.
  • A fordulók során a párosítások az azonos számú győzelemmel rendelkező csapatok között véletlenszerűen kerülnek kialakításra. A verseny végén SoS > CP > KP segít meghatározni a sorrendet.
  • Az egyéni díjak kiosztásához, fontos, hogy az egyéni eredményeket is pontosan könyveljétek. Kérjük, hogy aki caster kill által nyer, az az eredményhez mindenképpen írja oda, mennyi ideje maradt a saját óráján.

  • Minden játékos 75 pontos listákkal nevezhet. Két listát kell hozni, nem kell mindkét listát játszani (D&C0).
  • ADR nincs (nincsenek specialisták).
  • A csapaton belül nem lehet azonos warcaster/warlock, viszont azok eltérő verziói (pl. Kreoss1 és Kreoss2) különböző karakternek számítanak. Egyéb karakter megkötés nincs.
  • Festettségi követelmény nincs, de a figurák legyenek korrektül összerakva. Front arc legyen felfestve, ellenkező esetben kétes helyzetben az ellenfél dönt a facingről.
  • Proxy: minden listában legfeljebb három egyedi modell (pl. caster, battle engine, jack) és legfeljebb egy unit helyettesíthető, továbbá azok a unitok, amik csak egy upgrade kitben térnek el egymástól (pl. Iron Fang Pikemen -> Black Dragons; Stormguard Infantry -> Silver Line Stormguard), nem számítanak bele ebbe a korlátba. Kérlek, az alábbiakat vegyétek figyelembe:
    - egy bizonyos típusú modellt csak azonos típusú modell helyettesíthet (pl. colossal/gargantuan, warjack, warbeast);
    - a proxy modell is legyen korrektül összerakva és a front arc legyen felfestve;
    - a proxy modell ne legyen ugyanolyan, mit a seregben már megtalálható, nem proxy modell;
    - a proxy legyen egyértelműen megjelölve.

  • Díjazás: A versenyen az első három helyen végző csapatot díjazzuk. Egyéni díjat kap a legjobb egyéni eredménnyel végző, a legtöbb CP-t illetve KP-t gyűjtő, valamint a leggyorsabb CK-t elérő játékos.
  • A díjak a nevezők számától függő értékű, Főnixcsarnok kuponok lesznek.

(Figyelem! A lenti beosztás csak tervezet, a lebonyolítás során az egyes időpontok változhatnak! Ezeket minden kör elején illetve végén kihirdetjük.)

Időbeosztás:
            – 9:15:    megérkezés, regisztráció, seregek előpakolása
9:30   – 12:00:    első kör
12:00 – 12:30:    ebédszünet, átpakolás a következő asztalra
12:30 – 15:00:    második kör
15:00 – 15:15:    szünet, átpakolás a következő asztalra
15:15 – 17:45:    harmadik kör
17:45 – 18:00:    eredmények összesítése
18:00 –          :    eredményhirdetés, elpakolás

2017. január 21., szombat

RENdezvény február 12-én



Február 12-én megrendezésre kerül a
RENdezvény
2016-os Masters formátumban

  • Helyszín: Gép-Ház klub, 1082 Budapest, Kisfaludy u. 28/a (bejárat a Nap utca felől)
  • Nevezési díj: 2500 Ft, ami átutalással lehet küldeni (Mile Csaba, 11773133-00441555) vagy személyesen át lehet adni, illetve a Gép-Házban befizetni (utóbbiról Jézustól kapok majd visszajelzést).          
    Az egyes Kazuár versenyek győztese (K22-től kezdve), illetve a 75 pontos versenyek utolsó helyezettje, egy alkalommal félárú belépőt nyer. Kérem, aki a nevezési kedvezményt érvényesíteni szeretné, az jelezze a nevezéssel együtt.
  • Résztvevők száma: legalább 7, legfeljebb 32 fő.
  • Jelentkezési és befizetési határidő: 2017. február 6. hétfő éjfél. Amennyiben eddigre összejön a minimális létszám, lehetőség nyílik a helyszíni nevezésre.
  • Beugró nevezés: egy játékosnak lehetősége van arra, hogy beugróként nevezzen. Ekkor nem kell nevezési díjat fizetnie, viszont nem számít bele a minimális létszámba, és ha rajta kívül páros számú játékos jön el, akkor nem tud részt venni a versenyben. A leggyorsabban így nevező játékos kapja a lehetőséget.

  • Lebonyolítás: 2016-os Masters szabályok szerint, kivéve, ahol ebben a kiírásban más szerepel (ekkor a kiírás érvényes). Legfeljebb négy kör, a résztvevők számától függően, illetve amíg nincs egyértelmű győztes (tehát, ha három kör után csak egyvalaki áll veretlenül, akkor a verseny az ő győzelmével ér véget).
  • Sakkóra: 60 perc/oldal, felpakolás órára. Minden körben lesz hivatalos óra indítás. A kör ezután 130 perccel véget ér, ha eddig nem fejeződött be egy mérkőzés, ott döntetlen az eredmény. Az órát csak a bíró állíthatja meg.
  • A fordulók során a párosítások az azonos számú győzelemmel rendelkezők között véletlenszerűen kerülnek kialakításra. A verseny végén SoS > CP > KP segít meghatározni a sorrendet.
  • Minden játékos két 75 pontos listával nevezhet. Mindkét listát játszani kell (D&C1), kivéve, ha csak három forduló van (ekkor D&C0).
  • ADR van.
  • Karakter megkötés nincs.
  • Festettségi követelmény nincs, de a figurák legyenek korrektül összerakva. Front arc legyen felfestve, ellenkező esetben kétes helyzetben az ellenfél dönt a facingről.
  • Proxy: minden listában legfeljebb három egyedi modell (pl. caster, battle engine, jack) és legfeljebb egy unit helyettesíthető, továbbá azok a unitok, amik csak egy upgrade kitben térnek el egymástól (pl. Iron Fang Pikemen -> Black Dragons; Stormguard Infantry -> Silver Line Stormguard), nem számítanak bele ebbe a korlátba. Kérlek, az alábbiakat vegyétek figyelembe:
    - egy bizonyos típusú modellt csak azonos típusú modell helyettesíthet (pl. colossal/gargantuan, warjack, warbeast);
    - a proxy modell is legyen korrektül összerakva és a front arc legyen felfestve;
    - a proxy modell ne legyen ugyanolyan, mit a seregben már megtalálható, nem proxy modell;
    - a proxy legyen egyértelműen megjelölve.

  • Díjazás: a verseny győztese, a legtöbb Control Pontot szerző, valamint a saját órája szerint leggyorsabb Caster Killt összehozó játékos kerül díjazásra, illetve van vigaszdíj. A díjak nem kerülnek együtt kiosztásra, tehát pl. ha a győztes gyűjtötte a legtöbb CP-t, akkor a következő legtöbb CP-t gyűjtő kapja a díjat. Egyenlőség esetén a versenyen jobb helyezést elérő játékos kapja a díjat.
  • Az első három helyezett oklevelet kap.

Időbeosztás:
9:00 – 9:30:                megérkezés, regisztráció, seregek előpakolása
9:30 – 11:40:              első kör
11:40 – 12:00:            szünet, átpakolás a következő asztalra
12:00 – 14:10:            második kör
14:10 – 14:30:            szünet, átpakolás a következő asztalra
14:30 – 16:40:            harmadik kör
16:40 – 17:00:            szünet, átpakolás a következő asztalra
17:00 – 19:10:            negyedik kör
19:10 – 19:30:            összesítés, eredményhirdetés, elpakolás