2022. november 29., kedd

Warmachine MKIV kezdő verseny a Hammertime Cafféban

Bevezető

Végre eljött a nagy nap, November 26-ára szervezte a szuper motivált Zaggar az első MK4 verseny / rendszerrel ismerkedő napot. Végül 10 emberrel indultunk el, de itt volt egy kis zűrzavar. Ugyanis a Longshankszet én hoztam létre, de aztán Budapestre visszatérve turista üzemmódban nyomtam és tíz perc késéssel érkeztem a helyszínre. Ez azt eredményezte, hogy Ren és Zaggar elkezdte papíron összegyűjteni a játékosokat és szépen papír alapon megcsinálták a sorsolást. Ez aztán azt eredményezte, hogy a Longshankszre nem kerültek föl a meccsek eredményei és a játékosok így nem kapják meg a ELO pontjaikat és hasonlókat. Még megpróbáljuk pótolni utólag emlékezetből :)

Képek

BBZS, Lovag és Ren tanácstalanul :)

Lovag, AKCS és Csiga meccs közben.

Első kör, deployok.

Második kör Lovag ellen, szuper gyors leszámolás, Kallus2 vs The Heretic.

Utolsó meccs BBZS ellen, millió CP-vel, taktikus bujkálással a ház körül.

Pakolás :)

Meccsek

Első kör : Komarov, Cygnar First Army.

Itt többszörösen rosszul járt az ellenfelem, mivel régóta nem játszott, nem ismerte a Grymkint, új volt neki az MK4 teljesen, és még a küldetések is újak voltak. Erre még rájött az hogy valami szuper rosszul dobott, két kockán általában 3-4 körül, 3 kockán ilyen 8 alatt, így a magas páncélú Grymkin téglát nem tudta lövésekkel időben legyengíteni és azok beért hozzá. A meccs sztárja meglepő módon a Gorehound volt aki egy izmos futással előrement, és kontesztálta Komarov tereptárgyát, valamint bekötötte az egyik Centuriont. Az új MK4 szabályok értelmében bekötött modell nem rohamozhat, még Unstoppable kártyával sem, így a rossz kockáknak hála nem tudta fölszabadítani az erős ütőerejét, kénytelen volt a Centurionnal befejezni a Gorehound utolsó 6-7 Hp-ját.

Második kör : Feketelovag, Légió Dragon's Host, Kallus2

Ezt a kört mindketten evéssel kezdtük és egy kis kavarodás miatt később álltunk neki mint mindenki más. Viszont utána szuper gyorsan egymásnak ugortunk és elindult a kaszabolás. Itt az én kockáim gyengültek el teljesen és kénytelen voltam mindkét Clockatricet teljes Furyra húzni. Ez azt eredményezte, hogy a Heretic nem tudott sebzést transferezni, így egy Carnivean berohamozta, elég jól megpofozta, és 1 életen hagyta. A következő körben nem volt szerencsém, nem járt le a tűz, és a maradék 1 hp is elhamvadt.

Harmadik kör : BBZS, Khador Armored Korps, Sorscha3 

Itt újra a Child téglát tettem föl a Man-o-Warok ellen és be is jött. Sikerült a felbuffolt Clockatricekkel egy-egy Man-o-War egységet megölni, Cage Ragerrel utána a Beast-09-et leszedni, és az atríciót a javamra billenteni. Mindketten rengeteg CP-t beírtunk, de a hetedik körre nekem lett több, így megérdemelten nyertem ( höhö ).

MK4 benyomások, érdekességek

Próbálom összeszedni, hogy mi mindennel találkoztunk a verseny során ami szokatlan lehet MK3-hoz képest, van egy pár dolog.
- Jelenleg lehet varázsolni, majd futni, sőt Warbeast Animust varázsolhat és futhat azt hiszem, ez elég nagy rugalmasságot nyújt az előzőekhez képest.
- A terepen haladós -2 movement nagyon kényelmes és könnyű mérni.
- Az egység mozgással most talán nem voltak nagy gondok, nálam nem jöttek ki váratlan szituk, lehet azért mert kb. kezdem megszokni, vagy csak azért mert a Warjackek / Warbeastek voltak főleg a seregekben a meccseimen, azok pedig ugyanazok.
- A free strikek átvariálása nagyon erőssé teszi az összes olyan mozgást ami nem a figurák fő mozgása. Kraye 5-ős repoja teljesen szabadon mozgatja a népet, Kallus Overrunja is átmozgatja a sárkányokat a mások közelharci távjain át.

Scenic Steamroller benyomások

- Bár nálam nem jött elő, de mások említették, hogy ha kevés volt a kidobott tereptárgyak mennyisége, mindenki a saját térfelén jelölt dolgokat.
- Amikor a pálya közepén lévő tereptárgy nem volt jelölve pontírásra, túl nehéznek tűnik átmenni az ellenfél térfelére vitatni, esetleg pontot írni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése