2015. február 23., hétfő

Ádám Smogconja :)

Beszámoló tőlem is:

Csütörtök késő este érkeztünk meg, immáron szokás szerint az osztrák srácokkal
utaztam. Mi nem a rendezvénynek otthont adó hotelben szálltunk meg, hanem attól
egy kb. öt perc sétára lévő szerényebb komplexumban, ez kis sereg-hurcolászással
jár ugyan, de aki jövőre menne annak mindenképp valami hasonlót ajánlanék, igen
sok lóvét meg lehet ezen spórolni. Még aznap esti bandázásnál össze is futottunk
Lórival és Wolfival, de aztán hamar nyugovóra tértünk a másnapi korai kezdés
miatt.


Azon szerencsések közé tartoztam akik az event regisztrációkor a gép előtt ülve
remegve várhatták az időt, így sikerült bejutnom a Road A, Road B és Midnight
Madness versenyekre, bár ez utobbit késöbb visszamondtam, tudtam, hogy ezt
(2 nap és egy éjszaka folyamatos játék) nem tudnám megcsinálni. :D


Nem voltak illúzióim arról, hogy bejutok a Masters-re, egyszerűen csak kemény
ellenfelekkel akartam játszani, hogy a lehető legtöbb XP-t gyűjtsem.




Első nap, Road A. 

A két lista amit erre a versenyre szántam Harby és High
Reclaimer volt. Ez megkötések nélküli standard formátum volt, úgyhogy bármit
vihettem gyakorlatilag. Mindkét lista magja ugyanaz volt, kb infantrymachine,
össz. egy Devout, meg fincsi solo-k.

Első ellenfelem Toby Brant, Légió, Saeryn. 


Nagyon izgalmas meccs volt de sajnos
elmadárkodtam a végét. Vezettem CP-ben 3-1-re és a 'lockján kívül mindössze egy
Angeliusa meg pár soloja maradt Sheperd meg ezek, nálam még akadt
minden unitból ez-az. Az órája kb 1 percen, az enyémen még volt 7 vagy 8. Az utolsó körömben tisztán  láttam a győzelmet. A jobbomon Harby, pár HP-n a sok martyr miatt a balomon az Angeliusa bekötve a Devout és két Venger által, sajnos nem tudtam kiütni egy aspect-jét sem. Csak
arrébb kellett volna sétálnom be egy trenchbe aztán a köv. körben nyerni
pontokkal, de az izgalomtól meg tapasztalatlanságtól ott hagytam Harbyt ahol
állt. Átadtam a kört, közölte, hogy az Angelius használja az animusát elpushol
mindenkit, majd közelebb röppent és egy lövésből leszedte a nullán campelő
Harbyt. Úgy örültem, hogy nyerek SmogConon az első körben, hogy összekevertem
ezeket a szárnyas szarokat és meg voltam győződve, hogy az Angelius animusa a
Slipstream, de kiderült, hogy az a Seraphé. :D Nevermind. 17 másodperc maradt
az óráján.

Második kör, Andy Garrard, Trollok, Hunters Grim. 


El voltam szontyolodva rendesen.
Kaptam egy trollt, sose játszottam eGrim ellen csak azt tudtam, hogy majd
jól lövöldözni fog, úgyhogy felraktam Reclaimert. Nagy hiba volt, mint kiderült
ő pont tudja ignorálni a füstöt az egyik spelljével, le is lövöldözött egy
rakat cuccot, végén rápróbáltam egy hailmaryre, berohamoztam egy saját figurát,
hogy benne legyen a range-emben és mivel a sok lélek miatt volt egy csomó
focusom, neki meg csak egy furyja, rápróbáltam 4 full boostolt immolationre.
Ha mind a négy bemegy, ugye 3at fog, még ha egyet transferál is meg kéne, hogy
döglendjen. Boostolt 11-re mentem találathoz, dobom az elsőt, 1-1-5. Vége is volt.
Harbyt kellett volna feltegyem, vele meglett volna úgyérzem, de így jár aki
egy ismeretlen 'lock ellen meccs előtt csak a feat-jét olvassa el és nem pillant
rá a spellcardra is.

Harmadik kör, Tage Duer, Trollok, Jarl. 

Itt már nem szaroztam mondtam magamba
ha troll jön akkor Harby ezentúl örökre! :D Fel is raktam, ez viszonylag
gyors győzelem volt scenarioval, serege felét is leszedtem, bőszen martyroztam,
ő meg csak tűrt. Örültem nagyon, hogy 1-2-n állok annak ellenére, hogy ez lehetett
volna jobb is.

Negyedik kör, Kevin Johnson, na ki találja ki? - igen Trollok, 

Hunters Grim ismét.
Egy életre megtanultam szerintem ez ellen játszani, kicsit bele voltam fásulva a
sok trollba, de azért jó meccs volt tekintetbe véve, hogy nyertem casterkillel.
Ötven egynéhány army pontot írtam a végén Harbyval, ez kellett volna legyen a
forgatókönyv a második körben is.

Ötödik kör, Dave Kane, Khador, pIrusk. 

Első játékom volt Irusk ellen, de
nagyjából tudtam mit csinál. Nagyon durva listája volt dupla IFP Black Dragons,
dupla UA-val és dupla Kovnikkal, Behemoth, Assault Commandos, miegyéb.
Reclaimer vonult fel és ez nem volt rossz döntés szerintem annak ellenére, hogy
kikaptam CP-vel, és hogy a commandoja tűzimmunis és vannak spray-jei is.
Nagyon nagy csata volt, de kiszorított a zónákból, ugye nekem a füstök védelmében
kellett haladjak, ő meg felfutott ahogy csak tudott. A legjobb játékom volt aznap.

Sajnos a hatodik kört nem játszathattam le, mert eddigre sokan kiszálltak és
páratlanul maradtunk, nekem kellett ellenfél nélküli győzelmet bezsebelni a végén
aminek nem örültem, hisz azért jöttem, hogy játsszak. Tehát az első nap eredménye
2-3 az ötből.

Második nap, Road B. 

Ezek ugye 10 perces körös játékok voltak, és meg kell mondjam
nagyon élveztem a dolgot, rendkívül izgalmassá teszi. Paráztam az elején, hogy
majd tuti kifutok az időből, de Lóri is mondta, hogy a 10 perc az amúgy nem olyan
kevés és igaza is volt, egyszer se járt le az órám. Itt nem lett volna optimális
a tegnapi listáimat hozni, úgyhogy este a hotelben újakat csináltam, elég sok
cuccot vittem, úgyhogy volt miből válogatni. Végül egy pSevy listát kreáltam,
mert vele van a legtöbb tapasztalatom és mert imádom a vén kujont, és egy
Crusaders of Sul T4-et amit ugyan soha az életben még nem játszottam de úgy
véltem a featkörben az autohit jót tesz az órának, meg amúgy se kell vele nagyon
agyalni, csak mész azt szétcsapkodod ami szembejön. :D

Első kör, Gavin Roath, Skorne, Mordikaar. 


Nem örült, hogy Kreosst raktam fel,
mert ő a tökéletes counter Mordikaar featjére, én ugyan még nem játszottam ellene,
de túl akartam lenni Kreosson, hogyha nem tetszik játszhassam Sevyt a torna
hátralevő részében. A játék az egyik legdurvább grind volt amit valaha asztalon
láttam és ennek megfelelően őrjítően szórakoztató, ha hozzá vesszük, hogy nála is
sok infantry volt és minden kör végén az izzadt homlokunkat törölgetve és röhögve
csaptunk az óránkra amin mindig csak pár másodperc maradt. Minden körváltásnál
leállítottuk az órát, inchmérő a kézbe, megkérdeztük
egymástól, hogy "Are you ready?", nagy levegő és mehetett a massacre! :D
Ő is, én is először toltunk timed turns meccset. Bár tapasztaltabb játékos volt
nálam, szerintem csak a kockák döntöttek, meg, hogy nagyon sokat tudott Revive-
olni. Volt neki miből! :D Ja meg sehogy nem tudtam kiszedni az Agonizerét,
úgyhogy az egyszem jackem körönként egy bunyi leütögetésére volt kárhoztatva.
Végül nyert CP-vel.

Második kör, Daniel Tunnberg, Menoth, pKreoss. 


A másik listája Kr3oss volt, de
nem akartam megkockáztatni, úgyhogy ismét eKreosst raktam fel, mivel balga módon
a Sevy listámban nem volt könyv, ezért Gravus volt az egyetlen KD immunitásom.
Ezen a meccsen történt a hétvége számomra legszomorúbb eseménysorozata aminek
következtében kikaptam casterkillel. Nála már csak pár bunyi volt innen onnan meg
1 darab a két Reckonere közül, a castere jó hátul a francba. Nálam még akadt ez-az,
mindenét bekötöttem/levettem az utolsó körömben ami egyben a feat köröm is volt,
de már az elején gallyra ment. Berohamoztam ugyanis Kreossal a Reckonerét, feat
alatt, full focuson, ugye a charge autohit armour piercing. Kocka +4 seb ment be
ugye boostolva, ami pediglen összesen így 8 lett. Nembaj mondom, van még 8 támadásom,
mind autohit, kocka -5 a sebzés. A dobások kb így néztek ki: 1-3,2-2,1-1,1-2.
Az utolsó kettőt már megboostoltam így vittem be összesen pár sebet még, de veszett ügy volt,
a következő körben megölt. Ha csak kiütöm a karját amin a nagy fegyver van már nyerek,
mert nem tudott volna mit csinálni utána, de a kocka másképp akarta. :(

Harmadik kör, Vuray Laci ellen, Minions, Rask. 


Bavarian Masters-en már játszottam Laci Rask listája ellen, de most Shamblerek helyett Ambushereket hozott. Sevy ment és sajnos elég gyökér voltam mert tök elfelejtettem/leszartam az
Ambushereket, ezért úgy deployoltam meg álltam fell az első körben, hogy amikor
bejöttek egy nagyon kényelmetlen két frontos helyzetbe kényszerültem aminek
casterkill lett a vége. Nem figyeltem oda, mérges is voltam az előző kör miatt,
elb*sztam, nincs mentség.

Negyedik meccs, Richard Stone, Légió, pVayl. 


Ez egy textbook meccs volt részemről, feltettem eKreosst és belegyalultam a beastjeit meg Vaylt az asztalba, de közben nem felejtettem el CP-ket írni sem. Erről a meccsről nem is tudnék
bővebben nyilatkozni, annyira egyoldalú volt, na nem azért mert én olyan jó
játékos lennék, hanem egyszerűen ez egy rendkívül rossz matchup volt neki.

Ötödik meccs, ismét Dave Kane Khadorral.


Ugyanazt a listát hozta mint tegnap, Iruskot. Én Sevyt vittem, és ismét szomorú véget ért a dolog. Aprítgattuk egymást, jól is álltam, de sajnos ő mégjobban és végül scenarión megnyerte. A featkörében annyi tough-ot dobott meg, hogy olyan nem létezik, már ő mondogatta mindegyik után,
hogy "sorry man...". Extra vicc, hogy ezek kb 80%-a nem a controllján belüli
4+os tough volt hanem az azon kívüli 5+os. Nem tudtam mit tenni sajnos.

Hatodik meccsre ezen a napon sem került sor ugyanazon okból mint tegnap, elég
tré, hogy ismét nekem kellett ellenfél nélkül maradnom, de a végigjátszók között
kisorsoltak egy Hordes-os measuring szettet amit én nyertem, plusz kaptam a
kihagyott meccseket kárpótolandó egy 10 font értékű utalványt amit elkölthettem
a shopban. Be is szereztem két gyönyörű Menoth-os pint! :)

Az utolsó nap délelőtt még rápróbáltam az Iron Arenára, ahol egy remek győztes
meccset toltam egy pKruger ellen, de már úgy éreztem elég a jóból és a nap
többi részét fényképes dokumentációval, meccsek nézegetésével töltöttem,
szurkoltam Bernhardnak a Mastersen, délután elbúcsúztam az otthoniaktól és
Norbitól. Végül az osztrákokkal beültünk a nagyterembe ahol kivetítőn megnéztük
a döntőt, amit tőlünk pár méterre játszottak, de az asztalnál annyian voltak, hogy
nem fértünk oda. Ma hajnalban visszarepülés és vége is volt, hamar eltelt sajnos.
Mindent összevetve én nagyon jól éreztem magam, jönnék szívesen jövőre is és
csak ajánlani tudom a dolgot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése