2015. március 5., csütörtök

xor SmogConja

SmogCon beszámoló, egy kis késéssel :)


Csütörtökön kiautóztunk Wolfival Ferihegyre és letettem a kocsit a Holiday Parkolóban. Ez egy olcsóbb parkoló ahonnan be lehet sétálni a terminálra, csütörtöktől vasárnap estig 6000 forint volt a parkolás ami jobban megéri mint a taxi...
Aggódtam kicsit a seregtáska miatt, de nem volt vele semmi baj. A PP-s Hordes táskám mélyésge ugyan 28 cm, a megengedett pedig 25, de nem méricskélt senki semmit.
British Airwaysel repültünk végül ki ami nem volt a legolcsóbb választás, viszont a Heathrow reptérre csak ez ment és onnan egy kőhajításnyira van a hotel ahol az egész rendezvény volt.

Végül abban a kétes megtiszteltetésben volt részem hogy magával a Tyrantal, Martinnal legyek egy szobában, de végül nem sokat bandáztunk együtt, teljesen már lett az életritmusunk kint.
Csütörtök este már rögtön azzal fogadtak ott a népek hogy nagyon drága minden és külön kell mindig kérni a 20%-os kedvezményt a kajára-piára, plusz még automatikus szervizdíj is volt a számlákon ami miatt külön kell szólni vagy hozzádobják.
Ott veszítették el a jóindulatomat végül hogy a dugalj kovertert úgy kellett megvenni 8 fontért és nem adtak a recepción.
Csütörtök este még ettünk egy korrekt ám szuperdrága kaját egy közeli kocsmában, majd lefeküdtünk.


Listák

Hoarluk Doomshaper, Rage of Dhunia (*6pts)
* Troll Axer (6pts)
* Dire Troll Bomber (10pts)
* Dire Troll Mauler (9pts)
* Earthborn Dire Troll (10pts)
* Mulg the Ancient (12pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Krielstone Bearer and 3 Stone Scribes (3pts)
* Krielstone Stone Scribe Elder (1pts)
Janissa Stonetide (3pts)


Jarl Skuld, Devil Of Thornwood (*6pts)
* Pyre Troll (5pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Dire Troll Bomber (10pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Trollkin Champions (Leader and 4 Grunts) (10pts)
* Skaldi Bonehammer (3pts)
Trollkin Warders (Leader and 4 Grunts) (8pts)
Trollkin Warders (Leader and 4 Grunts) (8pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Stone Scribe Chronicler (2pts)

Road to Masters A

Első ellenfél, Luke Mason, Everblight, Vayl1

Első kompetitív meccs a tornán, Doomshaper2 ment le ellene. A scenariora nem emlékszem pontosan hogy mi volt, lényeg hogy nagy harc ment, de aztán csak sikerült veszíteni :D Vayl1 Rampagerrel tudott trükközni, valamint a Featjével is vissza tudott vonulni a harcokból. A végén Incitevel és pár más trükkel sikeresen megölt Doomshapert aki már megint nem tartott benn elég Furyt. Sajnos erre a meccsre emlékszem a legkevésbé talán az összes közül. 0-1

Most meg megtaláltam ezt a képet és rögtön jönnek az emlékek is :) Scenario Fire Support, Earhborn megölte az objektívát, majd Refugeval elállta a Scythean útját fönt ( zöld Proxy base ). Előtte Mulg rárohamozott Typhonra, de MAT7-ről DEF 13 ra menve, az összes botos támadását elvétette.(6 darab). 3-0 CP ben. Vaylnak nem volt más választása mint a Caster kill, és ehhez az kellett hogy a Rampager betaláljon az Earthbornra egy boostolt 10-essel. Sokáig poénkodtunk rajta hogy na mi lesz majd, de aztán ráment és meg is lett, az Earhborn elsétált, a Scythean pedig megölte Doomshapert úgy hogy Vayl utána közelebb sétált és elnyomta az Incitet.
3 CP és a halál közt.


Rossz volt vereséggel kezdeni, de kárpótolt a tény hogy Martin is kikapott a Hardcore első körében, így legalább az ő vérét szívhattam egy kicsit :)
A mosoly nem őszinte.

Második meccs, Ben Martin, Retribution, Vyros1, Recon

Erről a listáról érdekes módon pont egy pár nappal előtte hallgattam beszámolót a Muse on Minis fő podcastban. Úgy néz ki kb a lista hogy :
- Vyros1
- Hyperion
- Hyperion
- Imperatus
- valami kisjack, golyókezű :)
- 2x szerelő
- Sylys?
A lista lényege hogy nagyon sok lista nem tud ellene mit kezdeni mivel magas a páncél és feat körben is az összes támadás öl egy modelt egyből és ez Fókuszt termel a jackekre.

Ellene Jarlt tettem le, mert a másik listája Issyria volt, a Magic Bullet meg mindig jópofa ilyenek ellen.
Ez egy nagyon nyögvenyelős meccs volt, Vyros miatt szépen átlátott a felhőkön az összes jack. Az egyik Hyperionon rajta a +2 Arm varázslat, rengeteg HP, borzalom. Tudtam hogy nem tudom felőrölni ezt a rengeteg HP-t időben, ezért Jarl kiment oldalra zászlót dominálni, a championok és a warderek pedig körbefolyták lassan a két Hyperiont és elkezték őket ütögetni. Jarlal még időben lepuffantottam a két szerelőt hogy a nehezen belekarcolászott sebzéseket ne gyógyítsa vissza egy kör alatt. A sebzések pedig valóban brutálisan gyengék voltak. A Hyprionok 10 környékén védtek az ütéseimből, a sebzések meg legtöbbször 6 és 11 között mozogtak 3D6-on. Wolfi egy idő után megjelent az asztalnál ( a Hardcore meccsek egy fél órával el voltak csúsztatva a Roadhoz képest ), de egy idő után nem bírta idegekkel a rossz kockákat :D
Pár kör elteltével, Jarl már összekuporgatott 3CP-t, Imperatus pedig beért a zászlóhoz contesztálni. Eddigre viszont már a maradék weapon masterek pont ki tudták nyírni a második Hyperiont és az objektívát, így meglett az 5 CP. 1-1

Harmadik meccs, Matt Townsend, Skorne, Zaal, Destruction

Itt bajban voltam, mivel Zaal Last Standből és Featből szinte bármilyen páncélt fel tud őrölni, ezért Jarlt tettem le ellene, neki legalább több embere van aki feláldozható, több a tough modell is ami a Last Stand legjobb ellenszere.
Elindult a trükközés középen, és ott lassan én kerültem előnybe. Aztán vétett egy pozicionálási hibát, valamint a támadó modeljei között úgy rotálta a Last Standet hogy bár sok kárt okozott, ő is vesztett modelleket.  Így esett meg hogy a Feat köre után ami közepesen volt fájdalmas, kb két modelje maradt bent a zónában, a Last Stand megölt 3 Swamp Shamblert és egy Ancestral Guardiant is, behozva a Kovaas-t. Innen csak őket kellett megölni, Objektíva meghalt, Dominálás, 3CP. Saját körében aztán nem tudott annyi modellt behozni a zónába amennyit ne tudtam volna megölni. Tyant Zadeesh külön csalódás volt mivel egy olyan nagy bekerítő hadműveletbe kezdett a Reptile Houndsaival ( 3db) amik csak akkor értek be a zónába miután már megvolt a 3CP.
Innen újabb zóna pucolás és meglett az 5 pont. 2-1

Negyedik meccs, Matt Darvill, Cygnar, Haley2, Incursion

Ez egy olyan matchup amiben Doomshaper2-őt bátran be tudom vetni, bár a páncélos tömörülés kötelező és ez a Scenariot elég nehézzé teszi.
A páncél felfogta a lovasok rohamát elég szépen, az Earthborn letankolta a HP-i felével. Viszont Haley rámfealt és a Stormwallal a jobbolali zászlóra ment rá, a Hunterrel a középsőre, a Gun Magekkel pedig a bal zászlóra. Szerencsére a Feat során rosszul aktiválta a modeljeimet és így a középső zászlót be tudtam kontesztálni, a bal oldalinál pedig egy oldalra kimozduló Mulgról pattintott Primal Shock megölte a B2B-ben álló Gun Maget. Így esett meg hogy a Feat körében csak 1 pontot tudott írni, és utána én következtem. Megöltem pár cuccot középen, meg a lovasok közül párat. Ekkor jött el a meccs vicces pillanata amikor azt akarta megjátszani hogy varázsol egy Deadeye-t a Gun Magekre, majd el akart futni (Run) a Storwall irányába jobbbra. Mondtam neki hogy ezt nem lehet, csodálkozott, bírót hívtunk, rájött hogy nem lehet, nyomott pár Fefés ide mozgok, oda mozgok, visszamozgok mókát, végül teljesen összezavarodott és ugyanott hagyta Haley-t ahol állt. Mulg elérte egy Goad után és agyoncsapta. 3-1

Ötödik meccs, Tero S. Orboros, Morvahna2 Tier, Fire Support

Másnap Wolfival is játszottak IG-ben.
A nap legnehezebb meccse és egy olyan ellenfél aki felkészültebb és tapasztaltabb nálam, valamint a saját listái működésével is tökéletesen tisztában van. Morvahna2 tiert játszott, Bloodtrackerekkel, Wolf Riderekkel, Blood Witchekkel és Ravagerekkel. Én Doomshaper2-őt tettem föl, mert a másik listája Krueger2 volt és oda nem akartam Jarllal bemenni mert a lövéseimet nagyban gátolta volna.Itt a meccs elején még úgy tűnt hogy tudok nyerni, a két Prédának jelölt Beastemet elég jól meg tudtam cserélni az asztalon, teljes térfélcserét hajtottak végre. Viszont itt már kezdtem elveszíteni a fonalat és elég céltalan lett a játékom, az Orboros sereg pedig mint egy gép csak folyamatosan őrölte fel a Beasteket és lassan elfogyott a sereg úgy hogy a végén Doomshaper is elesett a Bloodtrackerek dárdái által. 3-2

Hatodik meccs, Dave Margetson, Retribution, Kaelyssa, Incomming

A nap utolsó meccs, volt vagy 21:00 mire belekezdtünk. A külső világítás nélküli konferenciateremben megállni látszott az idő ( bár a szekér haladt ). Ellenfelem egy elég gyenge Retribution sereget hozott ellenem, főszerepben a Destorokkal. Jarlt tettem le és nagy harc kezdődött, de elég jól felőröltem a seregét. Kaelyssát betette az objektívával B2B-be, így kapott is egy Pyre Troll lövést ami kigyújtotta őt is meg Sylyst is. Már kezdtem annyira jól állni hogy a srácnak nem volt más esélye minthogy Jarl-ra megeresszen pár lövést Kaelyssával. Az első lövés talált, a rajtam lévő 2 fury-ból egyett ellopott, a másikból meg nem transfereltem ki az 5 sebet amit nyomott hanem gondoltam jó lesz transferelni ha nagyobb sebzés jön be. ( Itt már nem működött az agy rendesen ). A második lövés szintén betalált, ellopta a tartalékolt utolsó fury-t és ha jól emlékszem sebzett is annyit hogy toughot kellett dobjak ami sikerült is. A harmadik lövés már a fekvő Jarl-ra érkezett, és itt már nem lett meg a Tough. Itt túlságosan elbíztam magam és Jarlt kihoztam a fedezékből az egész Pyre Trollos kigyújtós akció miatt, de az teljesen felesleges volt mert Scenarion megnyertem volna a meccset úgyis.

Még pár kép a pénteki napról :
Martin és az írek még isznak egy kis töményet csüt este...

Minden amire egy nap szükség lehet, a teljfölt megettem előtte :)

Volt trón is, de úgy tűnik nem voltunk elég jók hozzá :)

Szlovák kolléga, Matto, küzdelmei...

Wolfi közd valakivel..gyanúsan Menothnak tűnik...

Michael Dick skót WTCs arc kontra Brunhuber Norbi

Martin Fist of Halaakja vs Wout Doom Reaver Spamje.

Road to Masters B


Első ellenfél Richard Morson, Cryx, Skarre2


Itt aggódtam rendesen, feldobtam Jarlt ellene és egy szuper brutál, hipergyors meccset nyomtunk. Skarret kigyújtottam, és sebeztem is bele passzívan egy csomót, de a tűz nem vitte el a +2 páncélos spell miatt. Utána neki volt egy esélye megölni engem, 3 fókuszos Stalker kisjack érkezett, 1 túlélő Warder aki előzőleg bekötötte jól elmisselte a Free Striket ( 7-esre mondjuk reális ). Viszont most Jarl túlélte 2 woundon és utána a Bomber agyonlőtte Skarret. Mindketten tele voltunk adrenalinnal a meccs végén rendesen. 1-0

Második ellenfél, Florian Hartmann, Légió, Vayl2


Róla tudtam hogy kőkemény ellenfél, de itt gondoltam egy nagyot és Doomshaper helyett Jarl-t tettem föl ellene.
Scenario Destruction, az első körben a championok Skaldival kaptak Quickent és befutottak a zóna melletti erdőbe. A sereg többi része is felfutott. Florian is feljött a Beastjeivel, megállt velük a zónánk kívül picivel és arra várt hogy mindenkivel bejöjjek és aztán jól betámadjon mindennel amije van. Itt kitaláltam egy másik dolgot amit már régen nem csináltam, a sima befuttatást.
A championokon maradt a Quicken, Fell Callertől kaptak egy Pathfindert és ráfutottak egy újabb 14"-et a légiós beastekre és bekötötték szinte mindent a Deploy zónán kívül. Jarl előrejött és ráfeatelte a felhőket a légiós Beastekre hogy -2 MAT ot kapjanak, kimozdulni meg nem tudtak mert a championok nem reachesek és drága lett volna a free strike. A sereg többi része is befutott a zónába.
Florian körében jól átgondolta a dolgokat és aztán elkezdett mindent megölni ami csak tudott és hát nagyon könnyen ment. Minden sebzést boostolt és függetlenül attól hogy milyen P+S-el ( 14,16,17) vagy milyen páncélra támadott ( 18-19 ) , mindig elég volt arra hogy pont meghaljon egy 8HPs figurám. Ebben a körben 10+ Championt és Wardert vesztettem egyetlen tough dobás nélkül, csak 1 warder volt aki dobott vagy 3-at, de szinte minden más odaveszett. Utána én is okoztam károkat, de az ő köre túl masszív volt és a Shepherdeknek hála rengeteg Furyt meg tudott spórolni, ami meg frenzyzett nála, az is pont megölt egy figurát nálam, Tough persz megint sehol.
Kezdtem rosszul állni, viszont a köv köre végén minden beastje maxra húzva állt, gondoltam rámegyek a casterkillre. Indult a Bomber egy kétkezdes dobással Ravagore - Vayl irányvonalon, de már itt elbukott minden, a boostolt 6-ost amire mentem, képtelen voltam megdobni. Gondoltam nem baj, Jarl két lövése még elég elehet, közelebb mentem, de túl közel, besétáltam 10-re Vayltól és az első lövésemet le Quick Drawozta egy gyönyörű 10-es dobással. A Második lövésem talált és sebzett, de akkor vettem észre hogy volt 1 lesser Beast az egyik Angelius szárnya alatt amit addig nem láttam. A lesser meghalt, Vayl sajnos nem, úgyhogy az utolsó esélyem egy Warder roham volt, de be kellett vállalni egy Ravagore Free Striket. Mondanom sem kell hogy itt sem sikerült átlag alatt dobni és a Warder elhullott. 1-1
Championok már pozícióban, nemsokára feat.

Még plusz megjegyzés ehhez a meccshez az hogy papíron ez a meccs Vaylnak kedvez és úgy tartja a bölcsesség hogy egy 3 upkeepes Caster biztosan sosem nyerhet egy olyan ellen akinek van Purificationje. Ebben a meccsben ez viszont úgy alakult hogy mivel ő sem ismerte Jarl képességeit, ezért mindkettőnk részéről csak egy olyan meccs volt amiben a legjobb beidegződéseinkre hagyatkoztunk és vakon repültünk. A kocka elrontotta a meccset az elején, de a Caster Kill összejött volna ha a kétkezes dobás működik. A kezdő boostolt 6-os mellett, kellett volna még egy boostolt 10-es Vayl-ra hogy tökéletes legyen, de egy korrekt szóródás is ugyanezt eredményezte volna.

Harmadik meccs, Ben Füzi, Convergence, Syntherion T4 ( Fire support )

Itt sejtettem hogy mi jön, ez az a meccs amit a WTC-n elvesztettem mert nem ismertem. Utána végiggondoltam és rájöttem hogy kell játszanom. Itthon Feketelovag serege ellen az egyik veteránon működött is szépen, Doomshaper2 egyértelműen Syntherion fölé tud keredeni.
Itt is hasonló volt a helyzet az elején, a lövései lepattantak a páncélokról, Bomber lelőtt egy szerelős kisebb jacket. Mulg kapott egy Magnetic Hold-ot ( -2SPD, -2DEF ), így rá nem számíthattam. Az Earthbornt viszont betettem egy nagyon jó rohamozó pozícióba. Ő nagyon aggódott emiatt és Syntheriont betette egy Jack karé mögé úgy hogy a két legjobb közelharcos jackje egymás melett volt az egyik szélen. Kiszámoltam a távolságot és láttam hogy az Earthborn tökéletesen eléri őket rohammal, 4-re találja őket és Rage-vel kocka +4 el sebzi őket. Kapott egy Refuget, egy Raget, egy Featet és el is indult. Megérkezett, a két kezdő + 1 vett támadással elintézte a Chain weaponos jacket.
És eztán jött a feketeleves, a kockaparádé. A maradék 4 támadásomra amit a másik jack ellen tettem dobtam sorban sebzésre : 2,2 - 2,1 - 1,1 - 1,1 -et és a jack túlélte pár seben. Az Earthborn elrefugeolt onnan jó 10"-et, kb ugyanoda ahonnan indult, de a túlélő jack 1-2 körön belül fullra lett javítva. Annyira bosszantott ez az egész fejlemény hogy csináltam pár pozicionálási hibát és elvesztettem a Mauleremet, majd Mulgot is aki még mindig debuffolva volt. A SteamStormos filcem elfogyott, a srácét kölcsön kértem, majd sikeresen össze is kentem a tenyerem és a nadrágom vele. Ugyanis ez nem olyan filc volt mint a szokásos, hanem inkább a tintára hasonlított. A tenyeremen a kék folt még hétfőn is megvolt, a nadrágomon meg még nem derült ki :D 
1-2

Itt nehéz döntés elé kerültem, maradjak-e a versenyben, vagy szálljak ki? Végül az időzítés döntött, ugyanis este 21.00-kor kezdődött a 3-fős csapatverseny első köre és a 6 körrel nem végeztem volna addigra, csak 23.00 környékén mint pénteken. Így a kiszállás mellett döntöttem és egy kicsit sétálgattam hogy levezessem a feszültséget ami azért eléggé felgyülemlett. ( hideg meleg vizes arcmosás segített, de hogy miért folyt meleg, forró víz a hotel nyilvános mosdóiban, még mindig nem értem.  )


Képek szombatról :
Norbi a Commanders Crucibleben.

Csoportkét az Aradus prototípusokkal, Will Shick által.

Wolf Claws of the Dragon listája duplakolosszálos Merc ellen.

Lukasik kolléga vég nélkül meccsel még szombaton is.

Csapatverseny

A csapatverseny szabályai egyszerűek voltak, 1 lista per fő és 1,2,3-as számú játékos, nincs variálás, csak simán egymásnak eresztik a két csapatot és ők valamit produkálnak.
Mivel csak 1 lista lehetett, ezért gondoltam Jarl-hoz behozok mindenféle tápot aztán meglátjuk. Végül ezt tákoltam össze ami annyira nem volt jó, de nem is volt rossz.

Jarl Skuld, Devil Of Thornwood (*6pts)
* Pyre Troll (5pts)
* Troll Axer (6pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Mulg the Ancient (12pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Krielstone Bearer and 3 Stone Scribes (3pts)
* Krielstone Stone Scribe Elder (1pts)
Trollkin Warders (Leader and 4 Grunts) (8pts)
Trollkin Warders (Leader and 4 Grunts) (8pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Janissa Stonetide (3pts)

Első meccs, Andreas Graae, Trollbloods, Calandra Evolutionary Evolution T3, Fire Support

Itt rögtön az első körben jött szembe egy vicces kinézetű srác egy szépen festett sereggel. Később kiderült hogy a Borka2 battlegroupja elvitte Wolfi elől a festős díjat, így úgy látszik minden úgy történt ahogy kellett volna.
Calandra ellen még szerencsére sosem játszottam, de már sejtettem hogy milyen érzés lesz a Star Crossed alatt dobálni a csodás dobásokat :D
Nagy hentelés kezdődött, Mulgot nem küldtem be harcolni amíg ki nem alakultak a dolgok. Bár az elején én tudtam pár jobban belesebezni és a featem is tökéletes ellene ( Feat körömben nem volt neki olyan célpontja amit támadhatott volna, 1-2 beastje ért be a felhőkbe, lőtt egyet, aztán az nem okozott szinte semmit. ), láttam hogy a seregek kialakítása miatt ő fog engem felőrölni. Ideje volt Scenariora menni. Igazából ő indul el előbb scenariora, de Calandrát nem merte bevinni a zászlóhoz, joggal, így csak 1 pontot írt először. Viszont emiatt a seregét elkezdte kivonni az én jobboldalomról, úgyhogy Mulgal felszabadítottam 2 Wardert középen a Warder-Warder közelharcból és ők ketten leszedték az ő objektíváját. Jarl előresétált 6"-et a zászló felé és egy lövés + Magic Bulett kombóval kiszedett 2 Whelpet amik zavarták a zászlót, 2"-es Swift Hunter mozgás, majd egy másik lövéssel leszedett egy kőhordozót tőle és még egy 2"-es Swift Hunterrel rátáborozott a zászlóra. Mivel ilyen jól jöttek ki a Swift Hunterek, így még maradt 3 Fury, egy Tactical Supremacyt kaptak a Warderek és úgy mozogtak a kör végén hogy minél jobban elállják az útját az ő visszatérő seregének. 3-2 CP-ben, itt már kezdett izgalmas lenni. Mivel csak 1 Furyt kempeltem, ezért attól féltem hogy simán le fog majd lőni, de kiderült hogy nem olyan egyszerű a dolog. Egyérszt a pálya közepén egy elég nagy kesze-kusza közelharc volt, és a legtöbb lövős beastje túl messze volt ahhoz hogy fenyegessen. Így végül 1-2 kőhordozó ért be futással, 1 Storm Troll rápuffantott Jarlra, megsebezte, de cserébe Mulg odasétált és megütötte. Calandra is ráment a saját zászlójára, és kiütötte az objektívámat, 4-3 CPben.Túlélvén ezt a kört már láttam hogy nem nehéz a dolog, Mulg agyoncsapta a kontesztáló Storm Trollt és az egyik kőhordozót. Egy Warder a másik kőhordozót. A túloldalon még bevittem pár saját kőhordozót az ő zászlójához vitatni és meg is volt újra a 2 CP, 5-4-es Scenario győzelem ide.

Wolfi is nyerte a saját meccsét és így a csapatunk a kört !

Ennyi volt szombat este, éjfél körül lefeküdtem aludni,de aztán 1 óra felé megérkezett a zombiszerű szobatársam aztán még beszélgettünk vele egy fél órát az élet nagy dolgairól. Például arról hogy mit esznek a melósok Pozsonyban és mit nálunk, hát nem ugyanazt. A kulcsszó a Treska.

Vasárnap reggel már szuperfáradtan nyomtuk, de tudtuk hogy a megpróbáltatásainknak hamarosan vége. Még 2 kör csapatverseny, aztán kiszállunk és elmegyünk a repülőre.

Második meccs, Emiliano, Legion of Everblight, Vayl2 , Incursion

Emilianoval már játszottunk kétszer ezelőtt, a két OETC-n Salzburgban. Először simán elvert Saerynnel, én Grim1-et játszottam, de még fogalmatlan voltam :D
Második alkalommal a rá következő OETC-n, ott meg Nighty csodás szabálytudása vitte el a meccsemet. Itt volt az idő a bosszúra.


Nos előrebocsájtom, hogy nem sikerült, sajnos. A tákolt Jarl listám nem volt azon a szinten hogy az övét meg tudja fogni és Shepherdeknek hála ő úgy szét tudta húzni a seregét hogy minden zászlót veszélyeztette és Killbox sem volt mint a Florian elleni meccsen. Jól megszenvedtünk azért egymással, de végül én vesztettem. Ő is benézte a Mulgos témát és a végjátékban Typhon első spray-e után Mulg szépen bekötötte. Viszont Jarl Fury nélkül maradt és egy Angelius messziről közelebb röppent és 12"-ről lelőtte hősünket.

Harmadik meccs, ismeretlen nevű finn(?) játékos, Absylonia2, Destruction

Erről a meccsről sajnos nem tudok sokat elmondani, egyes mozzanatai összemosódnak az előző, Emiliánós meccsel. Amire tény, az az, hogy Absylonia2 jól sikerült, erős és gyors a listája. A meccs végén Mulg még ráment egy rohammal Absyre, persze nyakatekert módon, mivel Gobber felhő takarta ki. Volt rá 5 támadásom, viszont 8-ra találtam, így nem volt elég a támadások száma. Egy sikeres boostolt támadás után még meg kellett próbáljam kétszer boostolatlan 8-asra is, de a valóságban ezeket nem lehet megdobni :D

Negyedik meccs, László Vuray, Minions, Rask, Outflank

Salzburgi csapat ellen voltunk és pont úgy jött ki a lépés hogy Mader Stefan Norbi ellen játszott, én meg Vuray Lacit kaptam aki magyar neve ellenére nem beszél magyarul :) Már játszottunk egyszer egy régi OETC-n, ott nyert ellenem, de tudtam hogy nem tartozik a véresszájú powergamerek közé.
Az elején bemutatta a Bog Trogjait, én előadtam neki az anekdotát arról hogy mindenki elfelejti őket, ő is egyetért, mindenki elfelejti őket. 10 perces később valóban érkeznek is oldalról, a legnagyobb meglepetésemre :D
Szerencsére hátul nincs nagyon mit berohamozni, az Axerbe beletesznek kb 8 sebet, a legtöbbjük csak futkos össze vissza. Ugyanebben a körben Rask is featel és az egész serege fölkészül arra hogy összecsapjunk a következő körben. Én ezt nem várom meg, és egy jó helyre befuttatott Wardert megrohamozza Mulg, ököl charge támadás, de megvan a Tough check. Mulg botja végén, hogy, hogynem ott figyelt Wrong Eye, kapott is pár ütést és meghalt, Snapjawval együtt. Erre nem számított Laci és jól fel is kúrta rajta az agyát. Jarl Featel, 4 felhő előre, 2 hátra, így Janissat és az Axert megvédem még 1 Bog Trog rohamtól. A játék végéig már nem tudott fölém kerekedni, Mulg az egyik kroki egység közepén volt, legtöbbjük nem tudott rohamozni, így le sem tudták szedni. Jarl kipucolta a jobb oldali zónát és bedominálta, majd a kontesztálókat még egyszer kipucolta a sereg. Mulg megölt egy csomó krokit, gyógyult is belőle, így már végleg eldőlt hogy az enyém a meccs. Hozzá kell tenni hogy Laci szörnyen rosszul dobott sokszor és ezzel végleg elvesztette az esélyt hogy visszatérjen a játékba.

Képek vasárnapról :
Ed Bourelle játszik egy laza meccset Harald Hening ellen.


Emiliano drámai tekintete meccsünk közben.

Hazaút

A meccsek után visszavittünk mindent a szobámba és összepakoltunk. Norbi elvitt bennünket a reptérre, érzelmes búcsút vettünk, és mehettünk a reptéri pultok irányába. Wolfi újra kiszúrták a biztonságiak, de kidumálta magát :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése