2014. október 9., csütörtök

[Zöld csapat] WTC xor szemszögéből...

Megírom akkor én is a WTC-s élményeket, két nap késéssel...

Már az indulás is csúszott kicsit mert a wargaming alapszabálya szerint mindenki a lehető legtávolabb lakik egymástól, így még a pénteki forgalomban is át kellett vágni a városon, majd Újpestről kijutni az M1-esre. Navigációnak a megbízható Waze-t választottam, meg kiváltottam hozzá egy roaming adatcsomagot, lássuk a dugókat és a traffipaxokat ha úgy alakul. Végül Budapest-Pozsony-Zsolna útvonalon mentünk végig, ami úgy 400 km autópálya és még a kerülővel is gyorsabb mint direkt északra menni. Zsolnánál kivettem a GPS-ből az autópályákat, így egy olyan útvonalra vitt ami ugyan jól járható volt, de brutálisan szerpentines. Elég szürreális volt este ott menni le föl a hegyen, de olyan meredekbe mint Pite nem botlottunk. Végül odaértünk a pénteki vacsorára és bekajáltunk, majd egy fürdés után lementünk bandázni az arcokkal. Én nyomtam egy kör High Commandot Omnusszal és mire végeztünk a többiek már legurítottak pár sört az ausztrálokkal. Én is ittam egy kicsit aztán következett az első alvás ami javarészt köhögéssel telt és azzal hogy próbáltam nem leesni az ágyról ami ultra rövid volt.
Másnap reggel mindenki csapzott állapotban, Albert kihagyta a reggelit, a szokásos WTC-s OETCs forma.
Első körben megkaptuk a Kanada1-et, Doomshaper2 vs Sorscha1, elég jó matchup nekem, nála csupa apró kicsit sebző gyalogság, nálam páncélos beastek. Persze sikerült elbaszni jó gyorsan az egészet, Doomshaperrel nagyon előre mentem, Sorsha egy rohammal + feattel elérte a casteremet, az előtte álló beasteket pedig egy Tempestel KDzte. Utána az egész sereg meglőtte szegény Doomshapert aki egy ideig-óráig bírta, utána jobblétre szenderült. Nagyon bosszantó vereség egy olyan meccsen ahol simán nyerhettem volna, de muszáj 2" el előrébb vinni a castert teljesen fölöslegesen...
Második meccsen kaptunk egy lett csapatot akik nem voltak rutinosak, de sikerült itt is produkálni a hülyeséget, kikölteni Jarl-t 0-ra, de most feateltem. Viszont Butcher doomreaver spam ellen játszottam, a doomreaverek besétáltak a felhőkbe, simán agyonvertek elég Boomhowlert hogy legyen 6 Rage token ( 4+ tough csak a mesében van ), majd 3 boomhowler továbbsétált és agyonverte Jarlt...Viszont ezt a kört nyertük, úgyhogy jöhetett valaki erősebb csapat.
Meg is kaptuk annak a rendje és módja szerint, Belgium Heron, ott megkaptam újra a Doomreaver spam atyját, Wout-ot, aki 57 DR-el állt föl ellenem. Jarlt raktam föl és talán még lett is volna esély ha én kezdek, de nem én kezdtem, úgyhogy az egész DR sereg felfutott az én térfelemre...Nagy harc kezdődött a túlélésért, minden lövés, minden magic bullett számított, de végül csak 44-et öltem meg az 57 ből mire elfogyott a seregem, és a srác beírta az 5 CP-t. Ez a meccs kifejezetten jó volt és élvezet volt minden perce, csak sajnos nem igazán volt esélyes a nyerés egy ponton sem.
Első nap végén nem volt piálás, volt egy kis High Command Demo, aztán aludni mentünk.

Az első nap estéjén kint vacsoráztunk a hotel tetején/erkélyén/udvarán. A kaja nagyon finom volt, malacsült és sült kolbász, de hűvös is volt kint nagyon, úgyhogy gondolom tovább romlott a náthánk ami addigra szinte már mindenkinek megvolt. Nosza másik reggel mondom kapunk valami gyengébb csapatot újra, nyerünk oszt majd minden jó lesz.

"Nade hé!"
Nem úgy volt az, kaptunk egy dán csapatot, a menothos gyerek engem választott, én meg asztalt, és genyóságból olyat választottam amin volt középen egy szép nagy nehéz terep. A meccs megvan videón, volt ebben is hiba bőven, de a DR-es meccsez hasonlóan egy jó meccs volt amit most végül meg is nyertem a Menothos srác ellen. Kicsit belenézve a videóba láttam hogy az ellenfelem nem játszott túl jól, de a győzelem az győzelem. Sajnos a csapat többi tagja vesztett, így süllyedtünk tovább lefelé, és már kezdtünk attól félni hogy a másik magyar csapattal kell majd játszanunk a végén.
https://www.youtube.com/watch?v=FH4vYuyHNVA&list=PLcgm95v_3eMpIsrz2mOCdyeGumudwh2D9&index=70

 így érkeztünk meg az ötödik meccshez ahol egy norvég csapatot kaptunk, ez szintén a verhető kategória volt, Convergencet kaptam. Doomshaper2 vs Syntherion volt a meccs és nagyon jól indult, szerintem ez nekem előnyös is volt. A hátrány az volt hogy nem ismertem a Convergencet, ez volt az első meccsem ellenük leszámítva egy 15 pontos bemutatójátékot. Ha előtte tudom amit a meccs végén már tudok, simán nyerhettem volna, de alábecsültem a fókuszbőséget és a sebzéspotenciált abban a seregben és hiába öltem meg tőle 4 heavyt veszteségek nélkül, mégis bent hagytam 2 beastet fenyegetési távolásgban amik gyorsan elhullottak a Synergy miatt. Így végül alulmaradtam az attriciós harcban és elbuktam ezt a meccset is...a játék maga nem volt rossz, de ha rögtön újra játszottuk volna, szerintem simán nyerek...

Közben a másik magyar csapat megnyerte az első körét és fenn állt a veszélye hogy ha mi még egyet bukunk akkor csak egy győzelemmel végezzük, ők meg kettővel. Szerencsére nem így lett, kaptunk egy cseh csapatot ami egy kivételével kezdőkből állt. Itt én egy légiót választottam magamnak és sikerült is nyernem, de úgy hogy annyi hibát vétettem hogy csak azért nyertem mert az ellenfelem full kezdő volt. Ha a kulcspillanatban észreveszi hogy nyert és Saerynnel sétál 3" et az egyik zónába Process of Eliminationben már nyer. Én akkor már rég mély letargiába zuhantam hogy ezt is elbasztam, nem tettem be figurát a zónába. Szerencsére nem látta meg és csak elköltötte Saeryn össze furyját hülyeségekre, így Mulg agyonverte. Ez a meccs abszolút nem volt megérdemelt győzelem, de csak számított valahol.

Összességében arra jutottam hogy vissza kell térjek a helyi színtérre, játékosként és nem versenyszervezőként, mert bár az év során rengeteg verseny meccset végignéztem a helyszínen, az nem akadályozta meg hogy ugyanazokat a szarvashibákat én is elkövessem amiket ott láttam. Ugyanúgy kérdéses hogy van-e értelme továbbra is tagja lennem a WTC-s csapatnak, ha az egyéni teljesítmény ennyire gyenge. Még át kell gondolnom a dolgokat és azon dolgozni hogy a játék megjavuljon, drasztikusan...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése