2014. október 11., szombat

[Piros csapat] Zaggar meccsbeszámolói a WTC-ről :)

Első kör Görög2 csapat ellen. Cryx ellenfél.
eDeny volt a dedikál anticryx listám ezért egyértelmű volt a választásom. Az ellenfelem pDeny-t tette ki ami nem volt meglepő mert a másik listája goreshade2 volt tier listában ami magas arm ellen jó inkább.  Az a küldetés volt ahol van két hosszú zóna keresztbe egy saját egy az ellenfélnek és van egy-egy obijektíva is. Nem játszottam még pDeny ellen ezért sok hibával játszottam. pl nem figyeltem az influence spellre pedig mint ez kiderült az ellenfelem kedvenc  spelje volt ez. Az első körben hála neki megritkította a  baneknight unitom saját magát a második körben meg darragh wrath ütött 6 sebet Deneghrába úgy hogy 7 influance ment rá, 9 re találja Daragh Denegrát és 6-ot véd. Két ütés talált és az egyikre bedobta a dupla hatot. A vereségem végül annak köszönhetem hogy Denegrával nem vonultam vissza hanem az ellenfelem zónájában maradtam dominálni így az obijektívával együtt beírtam igaz 4 pontot de ő a saját körében lelőtte darag wrathe-et (előtte levitte 3al az Arm-ját parazitával) a zombi kalózokkal  aki mögött bujkált Deny. Ez után a kisjack be tudta rohamozni deny-t és roham ütésre nem volt gond neki a boostolt 10, és sebzére meg bedobott egy 5,5,6-ot. Viszont ha Denyvel visszavonulok egy zóna közeli fal mögé és csak kontrolálom a zónáját akkor van 3 CP-m és a következő körben valószínűleg be tudok írni még kettőt ha újra kitakarítom a zónáját amit a hellmouth varázslattal  és a bile-ok purge-ével könnyen meg tudtam volna oldani,mivel csak a zombi kalózok voltak a közelben.

Második kör Finnek!

Orboros ellenfelet kaptam, akinél eMorvana volt és Kromac . Kromacot rakta ki, (erre számítottam) én pedig Deny-t ismét. Kromac a legjobb anti cryx lock és nagyon jól játszott vele az ellenfelem. Folyamatosan nyomta a bestial spellt ami tiltja spell-t még arcnodon keresztül is. A gobberek füstje mögött nyomult előre egy kardos farkas és a megalith. A nem stealth teleport kövek közül kilőttem egyet még az első körben a kraken 16 incses lővésével. Ő benyomult a zónába. A következő körömben csináltam egy játékot eldöntő hibát: a krákent aktiváltam előszőr miközben Denyt kellet volna hogy feateljen. Bejelentettem egy rohamot a krakennel a füst gobberekre. Így bekerült a reachbe a kardos farkas. Még a támadó dobás előtt eszembe jutott a hiba de az ellenfelem nem engedte a visszajátszani a dolgot. Feat nélkül  a farkasban sem tettem nagy kárt mert boostolni kellet az ütéseket. Ez után feateltem Denyvel mert ha nem a krákent  szétüti a két beastel. Az ő körében place-eli a stalker-t gorax animussal 20 erővel kb felét szétüti a krákennek. Kromac menekül place-el. Én köröm. A tervem a következő. 1 lépés megjavítom a krákent (ez sikerül). 2. deny rányom egy helmouth a krákennel közelharcban lévő farkasra ami ha sikerül boost 11 re akkor elhuzza az útból a megalitet és a kráken egyenes rá tud rohamozni Kromacra amit Aiakos grievous wounds-ával 2db boost 9re jó eséllyel meg is old (már volt benne 5 seb a featje miatt). De mivel a boost 11 nem sikerült így buktam az egészet. Egy ferde rohamot még megpróbáltam a krákennel kromacra, itt kb 3 mm hiányzott hogy elérjem Kromacot. Ez után behentelt.

Harmadik kör
Málta. Cryxet kaptam. Itt meglepett az ellenfelem mert Deny2 és Skarre1 közül Skarrét rakta fel. Mondtam is neki hogy érdekes választás. Itt majdnem az elején kikaptam. Ő kezdett, futott előre minden . és dobott egy 6ot a plussz fokuszra.  Én köröm deny elé befutott két bane knight, nem mondtam de base to base be akartam rakni  őket de addig igazgattam őket míg végül maradt egy kis rés köztük vagy csak utána mozdultak el nem tudom de a lényeg hogy az ő körében volt egy kis rés köztük. Előre futott az arcnodjával és a 12 fokuszból megpróbált egy casterkillt hellfire-el. Szerencsére a két boost 10 ből csak egy jött össze. Ez után már nem hibáztam mondtam mindig mi van basetobaseben és a listám végül  felül kerekedett az ővén. Bile trall purge+ hellmouth tisztogattam a zónát és beirogattam a Cpet.
Negyedik kör
Oroszország. Khadort kaptam Vlad1 és oldWich közül az utóbbit kaptam. Na király egy elég erős anticryx lista már megint.  Nem sok mindent csinált. Középen volt egy erdő,mellé lerakott egy 4”füstöt az oldwich spell-ből. Mögé beált a behemot és lővőldőzőtt. A kajazik a bal zónát a nyss hunterek a jobb zónát fogták. Itt nem hibáztam nagyot de a kockáim cserben hagytak.   A játék végül egy boost 9-en ment el mivel egy nyshuntert-t kellet volna leütnie a krákennek hogy dominájam a zónát plusz erre még ment két boost nélküli ütés is  9re, de mind miss. Ha ez sikerül irok 2 Cp a saját körömben, 2 cp az övében mert mindenki feat alatt volt így nem tudott volna befutni senkivel a zónába és az én körömben megnyerem. Ehelyett az ő körében dobott gorman egy blackoil-t a krákenre  a gyalogságom meg Old wich feat miatt nem mozdulhatot majd a következőben szétverte a behemóttal meg a greatbearekkel a krákent, a gyalogságom meg nem volt kihívás a kajaziknak.
5 kör 
Ukránok. Megint khador aki buci3 meg vlad2 közül vlad2-őt rakta fel. Ez egy kicsit meglepett főleg mert kill box is volt. Itt éreztem hogy a játéktudással meg tudom verni így is lett. Feltettem (előszőr a verseny során) skarrét legalább nem lock-olom magam. szép hosszú csata során szépen bedaráltam.
6 kör 
Svájc. Megint khador. Ilyen ez a nap. Buci2 tier doomreaver spam. A serege egy colossálból  Fenris és 6 *6 doomreaverből ált amiből egy volt Uaval. Ez  utóbbi miatt vesztettem. Deneghrát választottam gondoltam szét purge-ölöm őket a bile trallokkal. 
Kezdést  dobás nyerte kezdést választotta. Első körben felfutott félpályán túl. Ettől kicsit bepánikoltam mert a killbox is aggasztott. Ezért első körben Deny előre feat. Colossal előre roham gondoltam begyüjtök gyorsan 3 corpse tokent kell az majd. Na ebből az lett hogy a colossalom a 4 ütésből 4re talál kettő miss. A 2. körében a hátul lévő dolgok jöttek előre. Colossal lőtte a bile tralokat. 2. körömben észrevettem hogy bejött buci a kraken fenyegetésébe. Volt az útban pár doom reaver de ha azt megoldom  egy 20 P+S kráken talán megöli a bucit (aki 3 fokuszon ült) A közvetlen kráken előtti dommikat elvitte egy purge. a messzebb lévők közé futattam egy bane knightot, akire nyomtam egy hell mouth. Ezzel meg is lett volna a szabad út ha nem dob meg két tough-ot. Na itt megint kicsit pánik mert ezzel nem számoltam mert elfelejtettem hogy az egyik unitja Ua val van és persze pont ez volt az. A pánikban ismét rossz döntést hoztam. elmozogtam Denyvel a dommik felé úgy hogy tudjam buci-t célozni venommal és ezzel ki is szedtem az útban lévőket, de jobb lett volna ha buci felé megyek és őrá nyomok egy -2 Def spellt. A kráken berohamozta Buci-t. első ütés boost 8: miss, második ütés boost 8 miss. Itt káromkodtam egy nagyot magamban és beletörödtem hogy vesztettem. Ez ellenfelemnek nem volt gond a boost nélkül sem eltalálni 8re Fenrissel Denyt.  Ez egy ilyen játék. Nem baj legközelebb hozok újradobást.(papetmaster)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése