2014. június 2., hétfő

06.01 Steamroller@Cantina - beszámoló

Csapatversenynek indult, aztán egyéni verseny lett, ez röviden a sztorija a tegnapi versenynek. Hogy miért szerettem volna csapatversenyt? Azért mert akkor 12 emberrel 3 kör alatt kiderül a győztes, valamint a csapatverseny egy külön élmény ami szerintem többet nyújt a sima egyéni versenynél. Az eseményt kettősként hirdettem, ha összejött volna a max. létszám akkor csapatozunk, ha nem akkor egyéni. Végül az egyéni lebonyolítást hozta a sors, nyolcan gyűltünk össze reggel.
Geri most már a második verseny óta segíti a dolgot azzal hogy kulcsot ad nekem, így délelőtt kilenckor már el tudjuk kezdeni a regisztrációt, Faerie pedig volt olyan kedves hogy eljött még korábban hogy segítsen az asztalokat a helyükre pakolni. ( Pattison pedig terepet szórt ki pár asztalra )
Nessos és Fefe minimális késése után a listák meg is íródtak, meglett a sorsolás és el is indult a buli.

Csillaggal a győztes van jelölve...

Első kör

Trafi(Retribution-Rahn) vs Pattison(Skorne-eMorghoul)*

xor : ebből a meccsből csak a hangos kétségbeesést éltem meg Molik Karn gyenge kockajárásának köszönhetően, annyira hogy azt hittem Pattison vesztett, de utána kiderült hogy mégis ő nyert...mert Trafi végig kint állt killboxban és hirtelen vesztett emiatt Scenarioval :)

Carlos(Cryx-Deneghra1)* vs Faerie(Protectorate-Reznik)

xor : erről a meccsről nem tudok semmit, írjátok meg :) 

Nessos(Protectorate-Harbinger)* vs Shaba(Legion-Saeryn)

xor : erről a meccsről nem tudok semmit, írjátok meg :) 

xor(Trollbloods - Grim2) vs Fefe(Khador-Vlad2)*


xor: valószínűleg rossz listaválasztás részemről, nagyon kellett volna egy Bomber a listába, mivel Fefe a Kayazikat olyan sűrűn hozta az egyik oldalon mintha egy Warhammer Fantasy seregtálca lenne. Megtehette mert nem volt AOE a listámban, így kell nekem ha netdeckelek és nem gondolom végig hogy mi mi ellen jó. Végül a feates Uhlanok túl keménynek bizonyultak és ezen a Mortality sem segít szinte semmit. Ja és Fefe kapja be...

Második kör

Trafi(Retribution-Issyria)* vs Faerie(Protectorate-Kreoss2)


xor: leírás kéne ide is :)

xor(Trollbloods-Doomshaper2)* vs Shaba(Legion-Vayl1)


xor: Doomie a gyorsítós featjével túl keménynek bizonyult Vayl számára, a nagyobb fenyegetési távok miatt én üthettem először és 3 beastet megöltem egy kör alatt válasz nélkül. Végül Scenarioval megnyertem mert már nem volt mivel contestálnia Vaylnak.

Fefe(Khador-Butcher3) vs Pattison(Skorne-Rasheth)*

xor: a "csíramajmok meccse", a szokásos nagy leszámolás, végül Butcher elbukott, de nem tudom hogyan, várjuk a résztvevők beszámolóját.

Nessos(Protectorate-Harbinger)* vs Carlos(Cryx-Deneghra1)

xor : mi történt itt? :D Nessos scenarioval nyert a végén, szinte csak Denny maradt a pályán.

Harmadik kör

xor(Trollbloods-Doomshaper2) vs Trafi(Retribution-Rahn)*

xor: Ismét egy rossz listaválasztás talán, Rahn ellen a nagyobb tömeggel talán jobban járok, a beastek túl jó telekinézis célpontot nyújtottak. Volt egy Mulgos assasination kisérlet, de a rossz matematikai képességeim miatt ez dugába dőlt, 4+2+2+3+3 az 14 és nem 13 ahogy én számoltam, és Rahn már csak miliméterekre volt...Meg talán nem is kellett volna rámenni a castekillre.

Fefe(Khador-Butcher3) vs Carlos(Cryx-Deneghra1)*

xor: Itt elég gyorsan vége lett, Butchert megölték Dávid light jackjei, egyebet nem tudok elmondani.

Shaba(Legion-Saeryn)* vs Faerie(Protectorate-Reznik)

xor: Reznik meghalt a Légio beastekkel való küzdelemben, de előtte még leölt párat...

Nessos(Protectorate-High Reclaimer)* vs Pattion(Skorne-Morghoul2)

xor: A döntő, végül a repülő Morghoul lett volna valamilyen szinten a kulcs, de aztán túl lett bonyolítva és káoszba fulladt az egész, de érdemes lenne meghallgatni a résztvevőket hogy mi volt a szitu és hogy lett volna esély Skorne részről a győzelemre.

A verseny nagyon simán lement reggel kilenctől, ebédszünet is volt elég, és időben is végeztünk. A meccsek sportszerűek voltak, nem nagyon volt szabálykérdés sem szinte végig. Sajnos képek nem készültek mert nekem is játszanom kellett, de talán jobb így és az eredmény alapján rám is fér a gyakorlás, legközelebb mindenkin bosszút állok :D

Díjazottak a verseny végén ( Fonixcsarnok.eu utalványok) :
Nessos 4300 Végső győztes
Pattison 2150 Döntő asztalon elbukó...
Trafi 2150 Legtöbb kontroll pont
Faerie 1000 Utolsó hely vigaszdíj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése