2017. október 7., szombat

WTC beszámoló, harmadik rész, meccsek 2/2

Harmadik kör

1-1-es állásnál még mindig nincs semmi veszve, ugye? Hát itt még mindig veszélyes terepen mozogtunk mert mér bármilyen erős csapattal összekerülhettünk és így is lett.
Jöttek a szuper kedves kanadaiak és elég csúnyán elvertek bennünket :)
A kép elég beszédes, én egy nagyon kellemetlen Retribution lista ellen tettem föl Kallus2-őt. Mint kiderült a kedvenc otthoni ellenfele sokszor hozta már ellene, így kitapasztalta a tudását. Én sem tudtam neki nagyon érdekeset mutatni, lassan felőrölte a seregem a két Battle Enginejével és az alabárdosokkal. Vagyis az alabárdosokat nagyrészt leöltem mire sok bajt okoztak volna, de addigra az én seregem is elfogyott.

Ez volt az első nap vége és ugyanúgy álltunk mint tavaly ahol 1-2-vel zártuk az első napot. Még mindig meg tudtuk csinálni a tavalyi eredményt és még javítani tudtunk rajta ha szuper ügyesek vagyunk.

Másnap reggel jött az újrabb sorsolás.

Negyedik kör

Kaptunk egy finn csapatot és bizakodtunk mert tavaly is nyertünk a második számú csapat ellen, szóval miért ne nyernénk most is.
Ellenfelem újra Retributiont hozott és én már előre elkönyveltem magamban hogy ugyanúgy szívás lesz a dologból mint a kanadaiak ellen, de nem az lett.
A serege amúgy nagyon erős volt, és rendes harcban egyszerűen nem tudtam volna legyőzni a Colossált és a jackeket. Szerencsére a Scenario olyan volt amiben én nagyon szépen tudtam írni a pontokat, így bekucorodtam egy erdő mögé és vártam hogy Feateljen amit meg is tett. A feat körében nem tudtam semmit sem megölni, így inkább rámentem a maximális mennyiségű pontírásra és pár csatamágust kipucoltam az ő oldalán, valamint a Scythanomat feláldoztam hogy megöljön még pár gyalogost és helyben tartsa a következő körben a jackjeit.
A vége a meccsnek az lett hogy összesen csak 2 killpontom volt, egy szem szerelőből és 6-1-re megnyertem Scenarioval a meccset.
Zagi mellettem vesztett, így 1-1 volt az állás. Itt azt hittem vesztünk végül, Wolfi jelezte hogy szívás van Sorshával Cephalyx ellen, Csabi szenvedett Convergence ellen, Árpi is az utolsó pillanatig elhúzta a Skorne elleni meccset.
A végén viszont a dominók mind úgy dőltek el hogy nekünk volt jó. Csabi megölte a Convergence Castert, Wolfi bejátszotta Sorshát Thexusra és pár csapással kivégezte. Megvolt a kör, mindenki fellélegezhetett, de Árpi csak játszott, csak játszott, és a végén 13-8-ra megnyerte a skornes meccset.

Ezen a ponton újra visszatértünk a tavalyi pályára ahol pont a második napon kezdett felívelni a dolog.

Ötödik kör


Itt volt a lehetőség hogy beállítsuk a tavalyi eredményt, viszont volt két Grymkin is az ellenfélnél és hát az lehet hogy fix loss. Itt végignézve a csapaton voltunk Zagi és én akik annyira nem remekeltünk és úgy próbáltam alakítani a meccseket hogy mi kapjuk a Grymkineket, ha már úgyis bukunk, ne kavarjunk be a két Khadornak és Egonnak akik kezdtek nagyon belejönni.
Végül a Grymkin meccseink sokkal jobbak lettek mint hittük volna, Zagi megölte az egész sereget, csak az idejét elvette a sok ismeretlen dolog ami szembejött, a sok rákérdezés, és a helyszínen improvizálás. Az én meccsem Kallus2-vel elég jóra sikerült a Child ellen, bár az ellenfelem ügyesebb volt és lassan felőrölt, de nem olyan könnyen mint hittem volna. Végül pólót cseréltünk a sráccal, úgyhogy lett egy szép ausztrál pólóm is :)
A többiek profin hozták a meccsüket az ismert frakciók ellen, így 3-2-vel álltunk az ötödik kör végén, ami pont úgy történt mint tavaly. 
Újra megvolt a lehetőség fölmenni 4-2-re !

Hatodik kör, első felvonás

Hatodik kör, ellenfelünk Poland Warriors, az egyik nem szuper erős csapat, Martin elmondása alapján. Lepacsiztunk, és elkezdtük a párosítást gyorsan mivel itt a szervezők már szigorúan kívánták büntetni az időhúzást, a repülőket meg el kellett érni.
Már két asztalt lepárosítottunk amikor jött egy bíró hogy állj! Kiderült hogy a párosítást megváltoztatták mivel két ameriai csapat játszott volna egymással, így minket szétszedtek és egy-egy amerikai csapattal összepárosítottak.
A lengyelek hagytak nekünk és üveg vodkát és jószerencsét kívántunk egymásnak :)

Hatodik kör, második felvonás

Az eredmény magáért beszél és mégsem. Csabi aki az első nap minden meccsét elvesztette, a második nap mindet megnyerte, nem tudott hibázni.
Wolfi meccsén az ellenfele egy "preciz" mérés során picit odébb pöckölte a warcasterét, így a Butcher3 fenyegetési távjából szerencsésen kikerült. Wolfi itt elvesztette a fejét, és miután a bíró sem tudott a szitun segíteni ( meg lehet nem is nagyon akart ), lassan elvesztette a meccsét amit még azon a ponton meg tudott volna nyerni ( Egon szerint ).
Zagi meccséről nem tudok sok mindent elmondani, de elég gyorsan vége lett.
Egon egy szörnyű meccset játszott Tom Guannal ahol Tom szuper mázlis volt és bedobott egy csomó kritikus Blindet 2! kockán a Battle Enginekre.
Az én meccsemet pedig azóta is újra lejátszom a fejemben szinte minden nap, pedig már eltelt két hét azóta. Lylyth3 vs Stryker1, nagyon szépen indult.
Első körben felfutottam, ő is felfutott és featelt. Blessed Angeliuszokkal sikerült 1-1 Armor piercingel kb 20 sebet beleverni a feates Hurricaneba ami azért elég jó. Az ő körében kb egy Angeliust vesztettem. Az én körömben a Scythean megölte a Colossálját és itt elkezdtem olyan hibákat véteni amiket azóta is naponta megbánok. A lényeg hogy Lylythel Wind Wallal végig meg tudtam volna védeni a seregem és lassan megölni az övét. Ehelyett túl sok mindent akartam csinálni és szétszórtam a seregem, a két Battle Engine pedig lassan leszedte a beastjeimet. Még így is nyertem volna CP-vel a 7. kör végén, ha nem felejtem el hogy a Wind Wall pontosan mit is csinál. Így az egyik Battle Engine két körön át lőtte Lylythet Wind Wallban és nekem a szemem sem rebbent.
Így a végén vesztettem Casterkillel, de egy nagyon agyalós szuper meccs volt amilyet már nagyon régen játszottam.

Végszó

A WTC újra szuper volt. Nagyon jól éreztem magam végig, de előtte, és utána is mindig arra gondolok hogy ezzel a játék szinttel amin most vagyok egyszerűen nem tudok úgy teljesíteni hogy a csapatot ne húzzam le. Jövő WTC-ig nem hiszem hogy tudok javítani a rutinomon, pedig Varsóba egyszer el akartam jutni.
Mindenkit arra buzdítok hogy menjen el a 2018-as WTC-re Varsóba, ha pénzügyileg meg tudja magának engedni. Ha a játéktudás még nincs meg, nem probléma mert így is jókat tud játszani és az élmény és a közösség egy életre megmarad, valamint jó eséllyel köttetnek életre szóló barátságok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése