2017. október 7., szombat

WTC beszámoló, harmadik rész, meccsek 1/2

Szombat reggel vannak a WTC legizgatottabb pillanatai, ahol még bármi lehetséges, és még mindenki optimistán tekint a jövőbe. Mi is így tettük és a reggeli után türelmetlenül vártuk a sorsolást.

Első kör

Azt kell mondjam hogy szerencsés kezdésünk volt, az egyik görög csapatot kaptuk, reményeink szerint a gyengébbet. Később kiderült hogy lehet ez volt az erősebbik.
Lepárosítottuk saccra a meccseket, ilyenkor néha azért előjönnek matchup preferenciák miszerint ne add a Menothot meg hogy a Skorne vajon mire képes a januári buff óta.
Egon stabilan szétlőtte a Menothot, a többi meccsen pedig elég nagy küzdelem alakult ki. Illetve én még relatíve könnyen nyertem a Légió ellen mivel Kallus2-őt magam is játszom, valamint a kockáim erősen megtámogattak és olyan aktivációim voltak ahol a Helion 3 Raptort sprézett halálra, egyet pedig 1 Woundon hagyott. ( 7-re talál, 8-ra öl, 2 kocka, sima ügy )


A kört így hoztuk 3-2-re és újra olyan optimisták voltunk mint a múlt WTC végén. Lám tud a csapat és ugyanúgy győztünk az első körben mint tavaly.

Második kör


Második körben megkaptuk azt az angol csapatot ahol a híres Norbert Brunhuber is játszott és még fel is kerültünk a videó stream asztalra, így élőben nézhette mindenki a csodás játékunkat :)
Itt már volt egy Grymkin játékos és Csabi kapta mert ő már egyszer játszott egy meccset ellenük.
Én magam Norbertet kaptam és igazából bizakodtam, mert Norbert ügyes de messze nem verhetetlen. Ez a meccs során be is bizonyosodott ahol újra Lylyth3 at játszottam Vlad1 5 jack és sok rakétás Winter Guard ellen.
A meccs megnézhető a youtuben, itt :


Az eredmény pedig itt látható...sajnos nagyon elrontottam azt hogy kivel kit támadok és szétszórtam az erőimet. Ezt a meccset így is majdnem megnyertem órával, ellenfelemnek csak 1,5 perce maradt, de nem ezen kellett volna múljon.
A csapat így elvesztette a második kört és az álmaink szertefoszlottak, de reménykedtünk abban hogy majd a harmadik körben bosszút állunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése