2022. október 12., szerda

WTC 2022 beszámoló - az utolsó MK3 WTC

Első kör

Első kör elég erős csapatot hozott, próbáltam érzésre elosztani a csapatokat. 
Dreamer vs Thagrosh 2
Reméltem hogy tudok JVM-vel valamit kezdeni ( Jake Van Meter, Légió pápa ), de végül nem sikerült. Sajnos sokkal jobb döntéseket hozott, én pedig egy hatalmas taktikai hibát vétettem ahol a Tökfejekről ( Dread Rots ) ledobtam a Miraget, ami aztán nagyon megbosszulta magát és nem értek oda ahol nagy szükség lett volna rájuk. Az atríció egyre jobban elbillent a Légió javára, a scenariot se tudta élővé tenni, így végül beastek nélkül egy Angelius levadászta Dreamert.
A csapat is sajnos velem bukott, csak a későbbi sztárjátékosaink, Zaggar és Konrád hozták stabilan a győzelmeket. 3-2 az USA Voyagernek.

TeamPldTPSOSPTPCPVP
7USA Voyager6424181671499



Második kör

Wanderer vs Kromac 1

Második körben Wales jött szembe és itt kiosztottam magamnak egy Circlet Kromaccal, ezt pont játszottuk gyakorlásként, nagy sztárja volt a WTC-nek. Bíztam benne, hogy Wandererrel tudni fogom kezelni, de ezen a meccsen nagy hibákat vétettem. A legnagyobb azt volt, hogy teljesen elfelejtettem hogy a Wanderernek van egy 4"-es felhője amivel szépen tudtam volna Line of Sightot blokkolni a Beastjeimhez. Ennek hiányában viszont gyorsan és precízen be tudott csattanni a Wild Agressionos Beastekkel az enyémeim közé és olyan károkat okozni amit már nem tudtam megfordítani. Se az Arcnonok AOE-je, se a Star Crossed nem eredményezett szinte egyetlen miss-t sem, így felborult az atríciós egyensúly, már nem tudtam visszatérni.
4-1 Walesnek.

TeamPldTPSOSPTPCPVP
35Wales Pair Dadeni6217151021031


Harmadik kör

Wanderer vs Coven

A harmadik körre eléggé rossz volt már a hangulat, de megittunk egy sört, egy kávét és felkészültünk most már tényleg egy könnyű csapatra.
A gyengébbik osztrák csapat aztán valóban nem tudott sokat kezdeni a csapatunkkal, csak én hoztam a kötelező vereséget, bár itt szerintem volt valami susmus, mert a játék második felében a mérések, mozgások már nem voltak követhetőek ép ésszel, de mivel addigra a csapattársak már szóltak hogy megvan a győzelem, nem aggódtam miatta sokat.
4-1 nekünk és végre az első csapatgyőzelem.

TeamPldTPSOSPTPCPVP




Negyedik kör

Wanderer vs Vlad 3

Mint alant is látszik, itt újra egy jó csapattal találkoztunk, és nem tudom mennyire csináltam jól a párosításokat. Magamnak mindenképpen egy olyat osztottam ami nem volt verhető így utólag nézve, és aztán még rossz listát is tettem föl ellene, Wandererrel nem volt reális a győzelem ezen sereg ellen. Itt bevezettem minden trükköm, de kevés volt a nyers erő sajnos.
3-2 a svédeknek ezúttal.

TeamPldTPSOSPTPCPVP
9Sweden Dancing Queen6423191651543



Ötödik kör

Wanderer vs Kromac 1

Ebéd közben láttam, hogy Svájcot sorsolták nekünk, és mondtam a többieknek, hogy őket valószínűleg megverjük. A Svájci méta mindig is elég kicsi volt és még kevésbé vérpisti mint a magyar, ez pedig végzetes hiba.
Újra kiosztottam magamnak egy Kromacot, mintegy bebizonyítva magamnak hogy az elképzelés működik, és most működött is. Ilyenkor szándékosan olyan pályákat választok amin van hát középen és vagy így vagy úgy, de Wanderert próbálom betenni a pálya közepére és ott rontom Star Crosseddel a levegőt.
Végül lassan legyűrtem a srácot, és mivel kezdett atríciós hátrányba kerülni, Beast Mode Kromaccal kellett neki bejönni verekedni, de ez végzetes hiba volt, egy Clockatrice kétkezes dobással közelebb dobta a soraimhoz, ahol úgy öt Dreadrot berohamozta és kivégezte.
4-1 es győzelem nekünk.


TeamPldTPSOSPTPCPVP
46Switzerland61161093916



Hatodik kör

Dreamer vs Mekanolyth

A hatodik körben aztán rámentünk a már megszokott 3-3-as eredményre amit szoktunk hozni. Sajnos a 4-2 még várat magára, lehet jövőre összejön.
Újra Svédeket kaptunk, de ezek szerencsére nem voltak olyan erősek mint a másikat, és sikerült nyernünk.
Én egy Légiót osztottam ki magamnak, és később kiderült hogy az Euromachine podcast két alkotójának egyikéről volt szó. Egy nagyon kedélyes, baráti meccset játszottunk, ahol Dreameremet végig túlbiztosítva, objektíva mögött bújtattam. 
4-1 ide, megvolt a 3-3.

TeamPldTPSOSPTPCPVP



 Végső helyezés

A 13-as SOSunkal így az 50 csapatból a 33-ak lettünk, talán többre voltunk érdemesek, de nem tudhatjuk. Én mindenképpen jobban kellett volna szerepeljek, majd MK4-ben tovább dolgozunk rajta :)

TeamPldTPSOSPTPCPVP
33Hungary6313171461283

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése