2015. szeptember 15., kedd

Egy kis trollkodás, listák és azok evolúciója, első rész

"általános megszólítás"

Ezen írásokhoz az adta az ihletet hogy végre elkezdtem egy kicsit foglalkozni a listaépítéssel saját kútfőből, hellyel közzel :)
Eldöntöttem hogy a Czecz Mastersre két listát fogok vinni, mégpedig pMadrakot és egy Hunter Grim-et. pMadrakot azért mert a Troll közösség egyik oszlopos tagja Goris elég jó ereményeket ért el vele és szerettem volna újra elővenni az öreget. Hunters Grim-et pedig azért mert a fakezű Fefe és Porki azt állították hogy játszhatatlanul gyenge.

Kezdő listák :

Madrak 1 [Bunker]

Madrak 1 -6
Mulg The Ancient +12
Troll Axer +6
Runebearer +2
Krielstone (min, Leader+3) +3
Stone Scribe Elder (Krielstone UA) +1
Fire Eaters +4
Fire Eaters +4
Trollkin Fennblades (max) +8
Fennblades UA +2
Pyg Burrowers (max, Leader+9) +6
Janissa Stonetide +3
Stone Scribe Chronicler +2
Fell Caller Hero +3

Ezt a listát innen szereztem : http://www.discountgamesinc.com/tournaments/players/view/499

Kapásból nem voltak összerakva a Fire Eaterjeim, így a 2 egységet lecseréltem 2 Runeshaper osztagra hogy legyen valami hasonló lövős jelenlét az amúgy közelharcos listához. Az hogy a listában egy darab Mulg van és egy Krielstone egység +1 erővel nekem karcsúnak tűnt de akartam adni neki egy esélyt.

Az első meccs ezzel a listával Ren(Vlad2) ellen ment és győzelemmel zárult, de ezt inkább annak köszönhetem hogy Ren több hibát vétett, kulcspillanatokban a saját figurái akadályozták a mozgását.

Ezen a meccsen nem voltak szuper kemény célpontok, egy Juggernaut kivételével, a P+S 20 elég volt, de már kezdtem aggódni :)

Második variáns

Madrak Ironhide, Thornwood Chieftain - WB: +6
-    Trollkin Runebearer
-    Mulg the Ancient - PC: 12
-    Troll Axer - PC: 6
-    Night Troll - PC: 4
Janissa Stonetide - PC: 3
Fell Caller Hero - PC: 3
Stone Scribe Chronicler - PC: 2
Trollkin Runeshapers - Leader & 2 Grunts: 4
Trollkin Fennblades - Leader & 9 grunts: 8
-    Fennblade Officer and Drummer - Officer & Drummer 2
Pyg Burrowers - Leader & 9 Grunts: 6
Krielstone Bearer & Stone Scribes - Leader & 3 Grunts: 3

-    Stone Scribe Elder - Elder 1 

Itt kivettem egy Runeshaper osztagot és betettem helyette egy Night Trollt. A Night Troll szerepe itt annyi hogy Stealthes, az egész seregben egyedüliként, így ő viseli magán a Sure Foot-ot ami a sereg középpontja. Ha az ellenfélnek Eyriss2-je, Hex Blastja vagy hasonlója van akkor ezzel nem tudják leszedni. Valamennyit tudok bele transferelni, de amúgy közelharcban elég haszontalan kis beastről van szó, de legalább csak 4 pont.

Ennek a listának a tesztje Shaba ellen ment, aki pHaleyt tett föl. Végül ez is győzelemmel végződött, de végig nagyon gyengének éreztem azt amit tenni tudtam Haley ellen. A Temporal Barrier végig kordában tartotta a sereget és az Arcane Shieldes Stormwallt Mulg nem tudta megölni, csak az egyik oldalát. A Gun Magek leszedték a Fennbladeket és csak az átlagon felül dobott tough tudta őket valamennyire életben tartani. Mondjuk itt én voltam "retard fasz" és simán csak nem tettem föl a pályára a Stone Scribe Chroniclert, pedig a listában benne van :)

Jövő variánsok :
Itt mindenképpen be kell tegyek egy sebzés buffoló warbeastet mert ez így nagyon karcsú, és nem lesz elég a mai métában.

Madrak Ironhide, Thornwood Chieftain - WB: +6
-    Trollkin Runebearer
-    Mulg the Ancient - PC: 12
-    Night Troll - PC: 4
-    Pyre Troll - PC: 5
-    Troll Impaler - PC: 5
Janissa Stonetide - PC: 3
Fell Caller Hero - PC: 3
Stone Scribe Chronicler - PC: 2
Trollkin Fennblades - Leader & 9 grunts: 8
-    Fennblade Officer and Drummer - Officer & Drummer 2
Pyg Burrowers - Leader & 9 Grunts: 6
Krielstone Bearer & Stone Scribes - Leader & 3 Grunts: 3
-    Stone Scribe Elder - Elder 1

Itt az Axer kimegy, és a Runeshaper osztag maradéka, bejön helyette egy Impaler és egy Pyre Troll. A rossz rész itt az hogy a teljes Battlegroup elvesztette a Pathfindert és nem is tudom pótolni. Ez még okozhat kellemetlen pillanatokat, de a következő teszt kideríti, remélem.

Hunters Grim : a következő részben ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése