Március 25-én megrendezésre kerül
a H.É.T keretein belül már szokásosnak mondható
a H.É.T keretein belül már szokásosnak mondható
Warmachine/Hordes csapatverseny
2016-os Steamroller formátumban
- Helyszín: Székesfehérvár, Vállalkozói Központ
https://www.google.com/maps/d/viewer?ll=47.187831%2C18.452514&spn=0.004375%2C0.008583&hl=hu&msa=0&z=17&source=embed&ie=UTF8&mid=1Fj40mgoxuqXyGNl1kKUw-mPpTZA - Háromfős csapatok jelentkezését várjuk. Kérem, hogy minden csapat válasszon egy csapatkapitányt, aki a befizetésért és az adminisztrációért felelős. A csapatnak adjatok nevet is!
- Nevezési díj: 6000 Ft, amit átutalással lehet
küldeni (Mile Csaba, 11773133-00441555) vagy személyesen is át lehet adni,
illetve a Főnixcsarnokban befizetni (utóbbiról Egontól kapok majd visszajelzést,
ekkor tekintem érvényesnek a befizetést).
- Jelentkezési és befizetési határidő: 2017. március 20. hétfő. Listákat nem kell előre leadni.
- Résztvevők száma nincs korlátozva. Amennyiben páratlan számú csapat jelentkezik, lesz beugró csapat.
- Lebonyolítás: 2016-os Steamroller szabályok szerint; 3 kör.
- A kör elején, a két csapat tesz kezdeményező dobást. A győztes eldönti, hogy A vagy B csapat szeretne lenni. Ezután A csapat kiválasztja az egyik tagot (A1). B csapat választ két tagot, akik közül az A csapat választ, melyikük lesz A1 játékos ellenfele (B1). B1 játékos kiválasztja, a három rendelkezésre álló asztal közül melyiken játszik. A fennmaradó két párosítást B csapat dönti el, a maradék asztalok kiosztását ezután A csapat határozza meg.
- A scenariok az egyes asztalokon előre meg vannak határozva, a verseny során nem változnak. Egy csapat minden tagja ugyanazokat a scenariokat játssza az egyes körökben.
- Sakkóra: 60 perc/oldal, felpakolás nem órára megy.
- Minden körben lesz hivatalos óra indítás. Az órát csak a bíró állíthatja meg. A kör a hivatalos indítás után 150 perccel véget ér (ebbe a párok kialakításának és az esetleges óra leállításoknak is bele kell férnie), ha eddig nem ért véget egy mérkőzés, ott döntetlen az eredmény. Amennyiben emiatt a két csapat egyenlő eredménnyel végez egy összecsapásban, akkor a csapatok eredménye is döntetlen.
- A fordulók során a párosítások az azonos számú győzelemmel rendelkező csapatok között véletlenszerűen kerülnek kialakításra. A verseny végén SoS > CP > KP segít meghatározni a sorrendet.
- Az egyéni díjak kiosztásához, fontos, hogy az egyéni eredményeket is pontosan könyveljétek. Kérjük, hogy aki caster kill által nyer, az az eredményhez mindenképpen írja oda, mennyi ideje maradt a saját óráján.
- Minden játékos 75 pontos listákkal nevezhet. Két listát kell hozni, nem kell mindkét listát játszani (D&C0).
- ADR nincs (nincsenek specialisták).
- A csapaton belül nem lehet azonos warcaster/warlock, viszont azok eltérő verziói (pl. Kreoss1 és Kreoss2) különböző karakternek számítanak. Egyéb karakter megkötés nincs.
- Festettségi követelmény nincs, de a figurák legyenek korrektül összerakva. Front arc legyen felfestve, ellenkező esetben kétes helyzetben az ellenfél dönt a facingről.
- Proxy: minden listában legfeljebb három egyedi modell (pl. caster, battle
engine, jack) és legfeljebb egy unit helyettesíthető, továbbá azok a
unitok, amik csak egy upgrade kitben térnek el egymástól (pl. Iron Fang
Pikemen -> Black Dragons; Stormguard Infantry -> Silver Line
Stormguard), nem számítanak bele ebbe a korlátba. Kérlek, az alábbiakat vegyétek
figyelembe:
- egy bizonyos típusú modellt csak azonos típusú modell helyettesíthet (pl. colossal/gargantuan, warjack, warbeast);
- a proxy modell is legyen korrektül összerakva és a front arc legyen felfestve;
- a proxy modell ne legyen ugyanolyan, mit a seregben már megtalálható, nem proxy modell;
- a proxy legyen egyértelműen megjelölve.
- Díjazás: A versenyen az első három helyen végző csapatot díjazzuk. Egyéni díjat kap a legjobb egyéni eredménnyel végző, a legtöbb CP-t illetve KP-t gyűjtő, valamint a leggyorsabb CK-t elérő játékos.
- A díjak a nevezők számától függő értékű, Főnixcsarnok kuponok lesznek.
(Figyelem! A lenti beosztás csak tervezet, a lebonyolítás során az egyes
időpontok változhatnak! Ezeket minden kör elején illetve végén
kihirdetjük.)
Időbeosztás:
Időbeosztás:
– 9:15: megérkezés,
regisztráció, seregek előpakolása
9:30 – 12:00: első kör
12:00 – 12:30: ebédszünet,
átpakolás a következő asztalra
12:30 – 15:00: második kör
15:00 – 15:15: szünet,
átpakolás a következő asztalra
15:15 – 17:45: harmadik kör
17:45 – 18:00: eredmények összesítése
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése